دیدار اعضا هیئت ورزشهای همگانی با شهردار مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // نشست اعضا هیئت ورزشهای همگانی با شهردار  مسجدسلیمان روز چهارشنبه ۹۷/۰۶/۰۷ در محل شهرداری برگزار شد. در ابتدای نشست سرکارخانم صفرنژاد سرپرست هیئت ورزشهای همگانی اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی یکی از چشم ان ...

عصر مسجدسلیمان // نشست اعضا هیئت ورزشهای همگانی با شهردار  مسجدسلیمان روز چهارشنبه ۹۷/۰۶/۰۷ در محل شهرداری برگزار شد.

در ابتدای نشست سرکارخانم صفرنژاد سرپرست هیئت ورزشهای همگانی اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی یکی از چشم اندازهای مهم مدیریت شهری در حوزه ورزش است چرا که ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان باعث تقویت روحیه جمعی و حفظ نشاط اجتماعی خواهد شد و این امور درسایه تعامل نهادهای مختلف با هیئت صورت خواهد می گیرد.

وی افزود : توسعه ورزش در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود مهترین سرمایه هر جامعه ای نیروی انسانی آن میباشد.

صفرنژاد اضافه کرد : اگر ورزش همگانی با مدیریت شهری همگام شود ورزش در حوزه همگانی تقویت میشود و سبب سلامت و تندرستی شهروندان و در نتیجه پویایی و بهبود محیط زندگی میگردد.

در ادامه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان طی سخنانی بیان نمود : ورزش های همگانی یکی از اساسی ترین راهکارها جهت سلامت، شادی و نشاط جامعه میباشد که توسعه آن و ایجاد برنامه‌های مفرح تأثیر بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد در حالی که برای اینگونه برنامه‌ها کمترین امکانات و کمترین هزینه صرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : جهت توسعه ورزش همگانی در مسجدسلیمان ،اجرای برنامه ها باید منطقه به منطقه صورت گیرد، چرا که ورزش در محلات باعث ارتقاء سطح فرهنگ و سلامت شهروندان میگردد.

در پایان نشست مصوب شد که در هفته ی آینده اولین ایستگاه سلامت در پارک ملت بی بیان با مشارکت شهرداری مسجدسلیمان برگزار شود، همچنین ورزش صبحگاهی و شامگاهی درآینده خیلی نزدیک در محلات مختلف انجام گیرد و پارک گل نرگس یک روز به بانوان اختصاص یابد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: