درخشش کیوکوشین کاران گلگیر در مسابقات قهرمانی کشور علیرغم فقر امکانات ورزشی

عصر مسجدسلیمان // در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین رده نونهالان و نوجوانان کشور که در اصفهان برگزار شد ، رزمی کاران گلگیر موفق به کسب چند عنوان شدند. به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان ، این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم از نونهالا ...

عصر مسجدسلیمان // در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین رده نونهالان و نوجوانان کشور که در اصفهان برگزار شد ، رزمی کاران گلگیر موفق به کسب چند عنوان شدند.

به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان ، این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم از نونهالان و نوجوانان سراسر کشور در اصفهان برگزار گردید که ورزشکاران رزمی کار گلگیر صاحب یک مقام اول و سه مقام دوم شدند.

در این رقابت ها یاسین خلفیان در رده نونهالان مقام اول را بدست آورد ، علی آقابیگی موفق به کسب دو مقام دومی در اوزان منفی۳۰ و منفی ۳۵ کیلوگرم شد و یک مقام دوم دیگر توسط رضا رستمی بدست آمد.

گفتنی است در دو ماه اخیر با تأسیس باشگاه ستارگان جنوب توسط سینا خلفیان و مربیگری سرکار خانم فاطمه موسوی ، ورزشکاران این باشگاه در هر تورنمنتی که شرکت کرده اند با کسب عناوین و مقام های مختلف همراه بوده که نشان از وجود استعدادهای درخشان در ورزش گلگیر میدهد و چنانچه این استعدادها به لحاظ شرایط مالی و امکانات ورزشی حمایت شوند ، حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

جا دارد ؛ اداره ورزش و جوانان شهرستان در کنار سایرادارات ، شرکت ها و کارخانجات به ورزشکاران شهر گلگیر توجه بیشتری نشان دهند و با تحت پوشش قرار دادن این ورزشکاران و حمایت از این استعدادها باعث توسعه و رونق ورزش این خطه شوند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: