اگر علیه مردم خوزستان شعار قومیتی بدهند، تیم را بیرون می کشم!

عصر مسجدسلیمان // سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی، با اشاره به حواشی پیش روی سکوها در هفته های گذشته، اظهار داشت: فوتبال خوزستان به خاطر اخلاق و غیرت مردم استان، در کشور ...

عصر مسجدسلیمان // سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی، با اشاره به حواشی پیش روی سکوها در هفته های گذشته، اظهار داشت: فوتبال خوزستان به خاطر اخلاق و غیرت مردم استان، در کشور معروف است و نباید سهل‌انگاری در راستای فرهنگ‌سازی هواداران باعث شود که این وجهه آسیب ببیند.
وی افزود: باید باشگاه‌ها، کانون هواداران و ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه‌ها مانع از رفتارهای ناشایست برخی هواداران شوند و مردم نیز نباید بر اساس آنچه در فضای مجازی می بینند یا می‌شنوند، تحریک شوند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: من اگر در حساس ترین بازی هم باشیم و علیه مردم خوزستان شعارهای قومیتی سر داده شود، مطمئن باشید تیمم را بیرون می‌کشم و برایم مهم نیست در آن دیدار سه بر صفر بازنده شوم زیرا هیچ چیز به اندازه مردم خوزستان برای من اهمیت ندارد و نمی گذارم کسی به مردم استانم بی احترامی کند.
گفتنی است؛ در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، هواداران تیم پرسپولیس در آزادی با سردادن شعارهایی توهین آمیز نسبت به قومیت های خوزستانی، جو ورزشگاه را ملتهب کرده و هفته بعد در جریان دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان در اهواز، این شعارها موجب به خشونت کشیده شدن سکوهای غدیر شد.

نام:

ایمیل:

نظر: