آیین نکوداشت و تجلیل از خبرنگاران ورزشی مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // به همت هیئت ورزشهای همگانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان آیین نکوداشت و تجلیل از خبرنگاران ورزشی شهرستان امروز در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد. در ابتدای این نشست امیدوار جمالپور رئیس اد ...

عصر مسجدسلیمان // به همت هیئت ورزشهای همگانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان آیین نکوداشت و تجلیل از خبرنگاران ورزشی شهرستان امروز در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این نشست امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان اظهار کرد : روز خبرنگار را به اهالی خستگی ناپذیر عرصه رسانه صمیمانه تبریک عرض میکنم عزیزانی که به صورت افتخاری شبانه روز در کنار مردم و مسئولین میباشند و مطالبات مردم را به مسئولین اطلاع رسانی میکنند و هم عملکرد دولت را به مردم انعکاس میدهند در واقع زبان گویای بین مردم و مسئولین میباشند.

جمالپور ادامه داد: در ۱۰ سال گذشته مسجدسلیمان در حوزه ورزش هیچگونه کار زیرساختی انجام نشده بود کاری که مورد رضایت و مقبول جامعه ورزش باشد اما در سال ۹۶ و ابتدای ۹۷ اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شد که شامل تعمیرات و بازسازی سالن کشتی، سالن وزنه برداری،سالن تختی،تعویض کفپوش سالنهای چندمنظوره شهید قنبری،شهید پوپ و شهید بهزادی نیا میباشد.

وی افزود : چمن مصنوعی منطقه مرادآباد بعنوان بزرگترین چمن مصنوعی استان توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و شهرداری مسجدسلیمان در حال احداث میباشد همچنین سالن رزمی منطقه مرادآباد با پیشرفت ۷۵ درصد با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان در حال ساخت میباشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت :ساختمان اداره با پیشرفت ۹۰ درصد و با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان ، در حال تکمیل میباشد همچنین خانه جوان با اعتبار ۴۷۰ میلیون تومان امسال کلنگ زنی خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود از تصویب اعتبار ۵۴ میلیارد تومانی جهت احداث ورزشگاه ۲۰ هزاری نفری و کلنگ زنی آن در سال ۹۷ در مسجدسلیمان خبرداد.

در ادامه برنامه سرکار خانم صفرنژاد سرپرست هیئت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه بیان نمود: هیئت ورزشهای همگانی شهرستان متشکل از ۲۰ کمیته میباشد و در سال ۹۶ جزو ۳ هیئت برتر استان خوزستان قرار گرفت که جادارد از زحمات آقای حاجیپور ریاست سابق هیئت تشکر و قدردانی نمایم.

خانم صفرنژاد اضافه کرد: در ۳ماه مسئولیت بنده در شهرستان توانستیم به یکی از اهداف هیئت که برپایی ورزشهای صبحگاهی و شامگاهی در شهرستان به منظور ایجاد شور و نشاط در مردم میباشد برسیم و این برنامه ها را در دو منطقه پارک گل نرگس پنج بنگله و کمپ کرسنت اجرا کنیم همچنین از ابتدای شهریور ماه سال جاری با کمک شهرداری مسجدسلیمان ورزش صبحگاهی به صورت مداوم روزهای زوج در پارک گل نرگس اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بازیهای بومی محلی در منطقه تمبی خاطرنشان کرد : هیئت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی فعالیت میکند به طوری که کمیته هایی چون پیلاتس ، ایروبیک و یوگا چندین مقام را در سطح استان کسب نمودند.

خانم صفرنژاد افزود : برنامه های آموزشی و دوره های داوری و مربیگری در رشته های مختلف در تمامی رشته ها برای هیئت در نظر گرفته شد همچنین بنا داریم کمیته های ویژه آقایان را به زودی فعال کنیم که امیدواریم این امر هرچه سریعتر محقق گردد.

سرپرست هیئت ورزشهای همگانی گفت: از مدیر کل ورزش و جوانان استان مهندس حیدری ، رئیس هیئت همگانی استان جناب آقای حاج سالمی و ریاست اداره ورزش و جوانان جناب آقای جمالپور تشکر میکنم.

در پایان برنامه از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: