نشست صمیمانه فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // نشست صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد. در ابتدای جلسه سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان اظهار کرد: ...

عصر مسجدسلیمان // نشست صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان اظهار کرد: ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز تبریک عرض میکنم ، عزیزانی که همواره تعامل و همکاری مناسبی را با نیروی انتظامی دارند.

وی ضمن گرامیداشت شهید عرصه قلم محمود صارمی افزود: بزرگترین دستاورد شهیدان ایجاد امنیت در کشور عزیزمان میباشدکه لازم است که جهت حفظ آن تلاش کنیم تا شاهد ایرانی با اقتدار و سرافراز باشیم.

حسینی ادامه داد: جنگ امروز جنگ رسانه هاست ، تهاجم فرهنگی ابر رسانه های دنیا ، همچنین وضعیت اقتصادی و فشارهای ناشی از آن به واسطه اقدامات کشور آمریکا و برخی کشورهای دیگر ایجاب میکند رسانه های داخلی امید بخش جامعه باشند و این موضوع وظیفه آنها را چندبرابر میکند چرا که این امیدبخشی میتواند باعث نشاط جامعه و پویایی جوانان شود.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان بیان نمود : در شرایطی که جامعه ما نیاز به آرامش دارد، جامعه جهانی سعی میکند مملکت ما را ناآرام جلوه دهد، انتظار ما از اصحاب رسانه برجسته کردن نقاط قوت جامعه و نیز کمک به کاهش ناامیدی و یاس در کشور میباشد.

وی افزود : با اقدامات فرهنگی و انتظامی و نیز تعامل دستگاه قضایی شاهد کاهش چشمگیر تیراندازی در مراسمات بوده ایم، جرائم خشن نیز کاهش پیدا کرد، همچنین در ۵ ماه نخست امسال جزو محدود شهرهایی بودیم که هیچگونه نزاع دسته جمعی نداشتیم.

حسینی اذعان نمود : آمار خودکشی ها در مسجدسلیمان رقم بالایی دارد که نگران کننده میباشد و علت اصلی آن افسردگی و ناامیدی میباشد.

در پایان جلسه از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

نام:

ایمیل:

نظر: