پیام تسلیت شهردار عنبر در پی شهادت ریاست جمهوری ایران

  عصر مسجدسلیمان // شهردار عنبر طی پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،در پیام شاپور حاجی پور آمده است :   منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا ع ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار عنبر طی پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،در پیام شاپور حاجی پور آمده است :

 

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 

خبر تأسف بار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله آقای سیدابراهیم رئیسی رحمه‌الله علیه و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدید آورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

 

بی‌شک رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در زمره بزرگ مسئولینی بود که در همه‌ی سنگرهای مسئولیت عطر خدمت را با روحیه جهادی متواضعانه به جامعه تزریق می‌کرد، انتظار می‌رفت این خدمت‌رسانی بی‌منت بیش از پیش تداوم داشته باشد که دست تقدیر این گونه رقم زد.

 

ضمن تسلیت شهادت خادمان ملت به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف ایران از خداوند رحمان برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات، صبر جزیل برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم داغدار ایران مسئلت داریم.

 

شاپور حاجی پور شهردار عنبر

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: