تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل گلادیاتورها

عصر مسجدسلیمان // تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در سومین هفته از رقابت های لیگ برتر ایران مقابل حریف اهوازی خود متوقف شد و دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد. به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان ، شهرآورد فوتبال خوزستان بین تیمه ...

عصر مسجدسلیمان // تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در سومین هفته از رقابت های لیگ برتر ایران مقابل حریف اهوازی خود متوقف شد و دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان ، شهرآورد فوتبال خوزستان بین تیمهای نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان پس از نود دقیق گلی به همراه نداشت و ویسی و شاگردانش بازهم دو امتیاز حساس بازی خانگی را از دست دادند تا با انجام سه بازی و کسب فقط دو امتیاز چشم به روزهای آینده داشته باشند.

نفت در این دیدار هم به مانند بازی با تراکتورسازی ، بازی بهتری نسبت به حریف اهوازی خود ارائه داد و چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کرد اما با بی دقتی این فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا فقدان یک مهاجم گلزن همچنان این تیم و هوادارانش را آزار دهد.

نفت در میانه میدان هم نیاز به بازیکن دارد و در صورت جذب مهاجم و هافبک این تیم می تواند از پایین جدول جدا شده و هواداران خود را شادمان کند.

نفت اگر میخواهد از انتهای جدول فاصله بگیرد ، باید بازیهای خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارد بویژه اینکه با وجود گرمای شدید هوا ، توان رقبا در این شرایط جوی نصف می شود و شاگردان ویسی باید امتیازات بازیهای داخل خانه را کسب کنند اما این نوع نتیجه گیری در بازیهای خانگی ، شرایط را برای نفت در ادامه راه سخت و سخت تر خواهد کرد.

نفت مسجدسلیمان هفته آینده در یک بازی سخت در تهران میهمان پرسپولیس تهران خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر: