پسران پولادین مسجدسلیمانی مدال های کشور را در سبد خوزستان ریختند

  عصر مسجدسلیمان // دومین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور که در همدان در حال برگزاری است با درخشش وزنه برداران مسجدسلیمانی و درو کردن مدال های رنگارنگ این مسابقات توسط آنها خاتمه یافت.   ...

 

عصر مسجدسلیمان // دومین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور که در همدان در حال برگزاری است با درخشش وزنه برداران مسجدسلیمانی و درو کردن مدال های رنگارنگ این مسابقات توسط آنها خاتمه یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، صبح امروز محمدرضا غالبی در دسته وزنی ۵۵ کیلوگرم به روی تخته رفت که موفق شد ۳ نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی این دست را برای خود و تیم منتخب خوزستان دشت نماید.

 

در وقت بعدازظهر، در دسته وزنی ۸۹ کیلوگرم رده سنی نوجوانان آرین رسول زاده ۳ مدال نقره این مسابقات را برای خوزستانی ها به ارمغان آورد و دیگر وزنه بردار مسجدسلیمانی منتخب خوزستان در این دسته یاسین نصیری نیز موفق شد ۲ مدال برنز را کسب نماید .

 

در آخرین رکورد گیری امروز، آرین فرهادی در دسته وزنی ۸۹ کیلوگرم موفق شد مدال برنز حرکت یک ضرب را برای خوزستان کسب نماید تا سبد مدال های تیم خوزستان در این مسابقات از مدال های رنگارنگ شیربچه های مسجدسلیمانی پُر شود.

 

شایان ذکر است رقابت‌های وزنه برداری بخش پسران از روزگذشته با حضور ۲۸ استان کشور در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان آغاز شده و در این پیکارها ۲۸۰ وزنه بردار در ۱۰ دسته وزنی و ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان به مدت چهار روز باهم به رقابت خواهند پرداخت.

 

تیم منتخب استان خوزستان نیز با حضور ۱۷ وزنه بردار در این مسابقات حضور دارد که ۶ وزنه بردار مسجدسلیمانی با عضویت در این تیم باردیگر تداعی بخش دوران اوج و روزهای طلایی گذشته این ورزش در دیار اولین ها شده اند . میلاد رامهرمزی و یاسین نامداری ۲ جوان برومند و پرافتخار ورزش وزنه برداری از زادگاه این ورزش ( مسجدسلیمان ) هدایت تیم خوزستان را به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی بر عهده دارند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: