پیام تبریک رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز معلم

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد والامقام شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد والامقام شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت عالمی نستوه، دانشمندی وارسته و معلمی متفکر و مجاهد است که در کسوت تعلیم و تربیت نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بی‌شک استاد شهید مطهری چهره تاثیرگذار و بهترین الگو برای جایگاه والای معلمی است.

 

شاکله حرکت رو به جلو و توسعه کشور از مدارس شکل می‌گیرد که مرهون زحمات فرهنگیان است.

 

در هر جامعه ا‌ی که قشر معلم پویاتر و باانگیزه‌تر هستند، مسیر رشد و توسعه مادی و معنوی سریع‌تر طی می‌شود.

 

معلمی در واقع عشق و علاقه به ساختن جامعه است و هرگز نباید با نگاه یک شغل به آن نگریست ، البته رفع نیاز ها و احتیاجات عمومی جامعه معلمین وظیفه حکومت است تا آنان بتوانند با فراغ بال و اندیشه آسوده نسلی توانمند و آگاه بسازند.

 

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام استاد علامه مطهری(ره) ، روز و هفته معلم را به تمامی معلمین و اساتید گرانقدر شهر مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده و قبولی طاعات و عبادات همگان را در ماه ضیافت الهی از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

 

رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان

 

نام:

ایمیل:

نظر: