پیام رئیس شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز شوراها 

عصر مسجدسلیمان // رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن پیام غضبان حکمت نژاد به شرح ذیل است:   بسم‌الله الرحمن الرحیم &n ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن پیام غضبان حکمت نژاد به شرح ذیل است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«و امرهم شوری بینهم»

 

نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شورای اسلامی شهر و روستا، نهادی مقدس که نشان‌دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و نقش‌آفرینی مردم را در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، بیش‌ازپیش عینیت بخشیده است.

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر پایه دین برپا گردید شورا را یکی از اصول پیشرفت کشور دانسته و آن تشکیل آن را در شهر و روستاها ضروری دانسته و با استفاده خرد جمعی انتخابات شورا را عملی نموده و جامعه را از اجرای فرامین دستوری طاغوت رها ساخته و امور را به خود مردم واگذار نمود.

 

شورای اسلامی شهر نماداصلی ومهم مشارکت مردم د رتعیین سرنوشت شهر و شهروندان است که تمامی جوانب اداره شهر و تامین نیازهای مختلف عمرانی ، اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی شهروندان را تحت تاثیر قرار میدهد.

 

 

اینجانب روز شورا که نمادی از حاکمیت و نقش آفرینی مردم بر سرنوشت خود و حکمرانی مردمی است را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی کشور به ویژه اعضای شورای شهر مسجدسلیمان و روستاهای اطراف تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم در شورای ششم بتوانیم در راستای تحقق خواسته ها و دغدغه های مردم گام های بلند و مهمی برداریم.

 

غضبان حکمت نژاد رئیس شورای شهر مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: