کمیته انضباطی جلوی باب شدن سه – هیچ‌ها را بگیرد / اشکش: بخاطر فیرپلی و سلامت فوتبال بازی فجر باید تکرار شود

  عصر مسجدسلیمان // سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید در راستای اجرای فیرپلی و حفظ سلامت فوتبال باید بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی تکرار شود.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، ابراهیم اشکش در ارتباط بازی تی ...

 

عصر مسجدسلیمان // سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید در راستای اجرای فیرپلی و حفظ سلامت فوتبال باید بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی تکرار شود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، ابراهیم اشکش در ارتباط بازی تیمش برابر مس سونگون که با تساوی یک – یک به پایان رسید، اظهار داشت: مس مربی با دانشی دارد، آنها تیمی هستند که با برنامه بازی می‌کنند، ما نقاط ضعف و قوت تیم حریف را می‌دانستیم، سعی کردیم تمام راه‌های نفوذ را ببندیم و موقعیتی به حریف ندهیم، بعد از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم با اشتباه بچه‌گانه ۱۰ نفره شدیم، به نظر من در صحنه خطای پنالتی تیم مس بازیکن حریف شبیه سازی کرد و اصلا خطایی در محوطه رخ نداد و همین موضوع موجب شد تا داور هم مرتکب اشتباه شده و به ضرر ما اعلام پنالتی کند.

 

اشکش در بخش مهم صحبت‌هایش با اشاره به اتفاقات بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی؛ بیان داشت: امیدوارم تصمیم گیرندگان چه فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال و چه ارکان قضایی در راستای اجرای فیرپلی و حفظ سلامت فوتبال تصمیم درستی را اتخاذ کنند، به نظر من این بازی باید تکرار شود، در غیر این صورت روی خوشی برای فوتبال نخواهد داشت چرا که از این به بعد باید منتظر اتفاقات و سه – هیچ‌های جدید به دلیل عوامل برگزاری مسابقه چون نیامدن آمبولانس، نیامدن نیروی انتظامی، آماده نبودن ورزشگاه و … باشیم. با این اوصاف به نوعی فوتبال به سمت و سویی می‌رود که نمی‌توان به پیشرفت آن کمکی کرد. امیدوارم این مسائل در فوتبال ما باب نشود و امیدوارم کمیته انضباطی با تصمیم درست به سلامت و حقانیت فوتبال کشورمان کمک کند.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان که گفته است از مدت‌ها قبل به سازمان لیگ نامه زده‌اند که ورزشگاه غدیر در اختیار تیم دیگری قرار نگیرد، گفت: اصلا ورزشگاه غدیر به عنوان یکی از دو ورزشگاه‌های خانگی استقلال ملاثانی به سازمان لیگ معرفی شده است، ورزشگاه غدیر یک سازه عظیم و سرمایه ملی در استان خوزستان است. در یکی از بندهای قرارداد بین اداره ورزش و جوانان استان با باشگاه استقلال خوزستان صراحتا آمده است که اگر تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی در داخل استان نیاز به ورزشگاه داشته باشند باشگاه استقلال خوزستان بدون قید و شرط ورزشگاه را در اختیار آنان قرار دهد.

 

وی ادامه داد: در ارتباط با بازی فجرسپاسی هم آقای بنی تمیم مدیرکل اداره ورزش و جوانان با آقای محمدی مدیر گروه ملی تماس گرفته و از ایشان خواسته تا زمین را در اختیار تیم ملاثانی قرار دهند اما ممانعت کرده‌اند، ریشه یابی این قضیه برعهده کسانی است که باید ورود کنند و ببینند که به چه علت ورزشگاه در اختیار تیم ملاثانی قرار نگرفته است. خود آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان تماس گرفته و به ایشان اعلام کرده کرایه ورزشگاه بابت این بازی و بازی‌های قبلی را سازمان لیگ از محل درآمد استقلال ملاثانی پرداخت می‌کند، یعنی کل هزینه را از سهم درآمدی تیم ملاثانی و از مجموع بدهی‌های استقلال خوزستان در فدراسیون فوتبال کسر می‌کنند اما مدیرعامل استقلال خوزستان گفته است چه تضمینی وجود دارد که این کار انجام شود! حتی مسئولان سازمان لیگ گفته‌اند این موضوع را کتبی و مستند می‌کنیم تا خیال‌تان راحت باشد بعد زمین را در اختیار تیم ملاثانی قرار دهید که متاسفانه با این وجود هم آقایان زمین را ندادند.

 

اشکش در پاسخ به این سوال که به نظرش دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان چه بوده است، اظهار کرد: دلایل این مسئله را می‌توان در عوامل مختلفی جستجو کرد. دلیل و علتش را باید مسئولان ذیربط ورود کرده و پیگیری کنند. ما به عنوان طرح موضوع می‌کنیم و چیزی که وجود دارد باید بررسی شود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و مسئولان استانی باید تشکیل جلسه دهند تا اتفاقات را ریز و دقیق بررسی کنند.

 

او افزود: سوال من این است باشگاه استقلال ملاثانی ۵ سالی می‌شود در کشور تیمداری می‌کند چرا در این مدت در داخل استان خوزستان یک بار بدون زمین نمانده است و هیچ مشکل زمین نداشت پس چرا در این بازی؟ چرا در بازی با رقیب ما و سایر تیم‌های بالای جدولی بدون زمین ماند؟ چرا در این بازی‌ که بحث شائبه هم استانی چند تن از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با فجری‌ها به مطرح بود باید تیم ملاثانی بدون زمین می‌ماند؟

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: