افشای پشت پرده لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی

عصر مسجدسلیمان // تسویه حساب شخصی مافیای فوتبال استان خوزستان با مدیرکل ورزش جوانان استان عامل لغو دیدار نماینده استان در لیگ یک شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در چهارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک فو ...

عصر مسجدسلیمان // تسویه حساب شخصی مافیای فوتبال استان خوزستان با مدیرکل ورزش جوانان استان عامل لغو دیدار نماینده استان در لیگ یک شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در چهارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران روز گذشته استقلال ملاثانی نماینده استان خوزستان در لیگ دسته یک به مصاف تیم مدعی صعود فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز بود که طی اتفاقی عجیب و بی‌سابقه در فوتبال ایران این دیدار به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان که مالکیت این استادیوم را بر عهده دارد لغو و به احتمال فراوان با نتیجه ۳ بر ۰ به سود تیم میهمان اعلام خواهد شد.

 

پس از پیگیری‌های صورت گرفته و ورود مسئولین ارشد استان خوزستان پیرامون موضوعاتی که بابت لغو این دیدار مهم که از یک جهت برای تیم استقلال ملاثانی به عنوان تیم میزبان و از طرف دیگر برای نفت مسجدسلیمان به عنوان تیم رقیب فجرسپاسی شیراز برای صعود به لیگ برتر بوده مشخص شده که دست هایی در استان خوزستان پشت پرده این اتفاق بوده که باعث رقم خوردن این اتفاق نادر در دنیای فوتبال شده است.

 

انتظار میرود سازمان لیگ فوتبال ایران هم به این موضوع ورود کرده و رای به انجام این دیدار در زمان دیگر بدهد تا حقی از دیگر تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر ضایع نشود و نفت مسجدسلیمان نماینده استان خوزستان که به بالای جدول تکیه کرده و گوشه چشمی به نتایج دیگر رقبا دارد از لغو این دیدار متضرر نشود.

 

البته پشت پرده‌های دیگری نیز پیرامون لغو این دیدار بسیار مهم وجود دارد و آن هم سنگ اندازی و دشمنی عده‌ای از مافیای فوتبال خوزستان در دوران مدیریت دکتر حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش جوانان استان خوزستان بوده است تا در نهایت با مهندسی برخی مشکلات این مرد زحمت‌کش ورزش استان را که در دوران طلایی خدمت خود به سر میبرد در برابر انبوهی از مشکلات و انتقادات مردم ورزش دوست استان قرار دهند که از وزیر ورزش جناب آقای کیومرث هاشمی انتظار میرود در رابطه با این موضوع هوشیار باشند و تن به خواسته مافیای ورزش و به خصوص فوتبال ندهد تا حقی از هیچ شهری در استان ضایع نشود و دکتر حمید بنی تمیم نیز با قدرت همانند سالیان گذشته به فعالیت خود ادامه دهد و باعث افتخار آفرینی برای ورزش استان خوزستان شود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: