اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم با اجرای طرح های کشاورزی در ٣۵٠ هکتار از اراضی روستایی شهرستان

  عصر مسجدسلیمان // صبح امروز پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان به همراه باندری مجری بنیاد برکت از طرح های اجرا شده حوزه کشاورزی با حمایت بنیاد برکت در روستاهای منطقه بازدید کردند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسج ...

 

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان به همراه باندری مجری بنیاد برکت از طرح های اجرا شده حوزه کشاورزی با حمایت بنیاد برکت در روستاهای منطقه بازدید کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد و حمایت بنیاد برکت از طرح های کشاورزی در جهت ایجاد اشتغال پایدار و رونق در مناطق روستایی گفت:خوشبختانه با همت اهالی مناطق روستایی و حمایت بنیاد برکت طرح های خوبی در حوزه کشاورزی در روستاهای این شهرستان اجرا شده اند و امروز شاهد نتایج خوبی در این حوزه و مهاجرت معکوس به روستا هستیم.

 

وی ادامه داد: در همین راستا با شناسایی ظرفیت ها و حمایت متقاضیان و همچنین پشتیبانی بنیاد برکت تسهیلات خوبی به افراد متقاضی داده شد و بیش از ٣۵٠ هکتار از اراضی کشاورزی ١۵ روستا از بخش های گلگیر و مرکزی تحت اجرای طرح های کشاورزی مثل آبیاری قطره ای، تسطیح اراضی، کشت علوفه،زراعت چوب،اجرای گلخانه های کوچک مقیاس و کارگاه های تولیدی و کارگاهی قرار گرفتند.

 

پیمان مولایی افزود: یکی از مهم ترین اهداف حمایت از این طرح ها مهاجرت معکوس، توسعه زنجیره سبز آبی و امنیت غذایی است که خوشبختانه با تحقق این طرح ها شاهد مهاجرت معکوس در برخی روستاهای شهرستان هستیم.

 

رئیس شورای اشتغال شهرستان در پایان این بازدید یادآور شد:با اجرای این طرح ها در مناطق روستایی برای بیش از هزار نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی شد و در مجموع مبلغی بالغ بر ٢٧ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان این طرح ها توسط بنیاد برکت پرداخت گردید.

 

لازم بذکر است فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه این بازدیدها مستقیما با صاحبان طرح و افراد متقاضی گفتگو کرد و مشکلات پیش رو این طرح ها را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: