فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مومنان و روزه داران شهر عنبر تبریک عرض میکنم / تهیه و نصب نیمکت و مبلمان شهری در سطح معابر شهر عنبر

  عصر مسجدسلیمان // شهردار عنبر از از تهیه و نصب نیمکت و مبلمان شهری در سطح این شهر خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شاپور حاجی پور اظهار داشت : عید فطر تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار و پاکی ج ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار عنبر از از تهیه و نصب نیمکت و مبلمان شهری در سطح این شهر خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شاپور حاجی پور اظهار داشت : عید فطر تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار و پاکی جان در نهر پاک رمضان است ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به کلیه شهروندان شهر عنبر تبریک عرض نموده، امیدوارم رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند.

 

وی افزود : در راستای توسعه امکانات شهری و رفاه حال شهروندان بیش از ۵۰ عدد نیمکت و مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال خریداری شد و در معابر و پارکهای شهر عنبر نصب شد.

 

حاجی پور اضافه کرد : بهبود کیفی عناصر شهری مانند مبلمان در معابر عمومی تاثیر زیادی بر سلامت جسم و روح شهروندان خواهد داشت.

 

وی در خاتمه گفت : به منظور حمایت از تولید بومی ، این تعداد نیمکت از تولیدکنندگان بومی شهرستان مسجدسلیمان تهیه و خریداری شده است.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: