پیام تبریک رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل است :   بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ & ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل است :

 

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

 

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

 

رمضان الکریم، موسم نزول وحی و صیام و قیام و ماه ضیافت الله به پایان رسید. خوشا بر آنان که سر سحر را به گوش جان نیوشیدند و توشه‌ای از تقوی برگرفتند تا خانه آخرت خویش را آباد سازند.

 

عید سعید فطر؛ عید بندگان مخلص خدا و عید مومنان و عابدانی است که پس از نوشیدن ساغر عِلوی عبادت و بندگی از خمخانه الهی، مست و سرخوش از نعمات ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در پیشگاه و آستان حضرت حق تعالی برای شکر و قدردانی حاضر می شوند.

 

حال که بندگانی یک ماه روزه، تضرع، بندگی و اطاعت از امر معبود را تجربه کردند ، عید سعید فطر بهترین فرصت برای قدردانی از اخلاص و عبادت آنان در درگاه حق تعالی است.

 

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مردم شریف و متدین مسجدسلیمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و عزت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نماییم.

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: