حمله افراد ناشناس به ساختمان اورژانس لالی / ضرب و شتم و جراحت کارشناسان فوریت‌های پزشکی+تصاویر

  عصر مسجدسلیمان // سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: ساعت ۵:۳۵ امروز (۱۷ فروردین‌ماه) افراد ناشناسی با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی و همچنین ضرب ...

 

عصر مسجدسلیمان // سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: ساعت ۵:۳۵ امروز (۱۷ فروردین‌ماه) افراد ناشناسی با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی و همچنین ضرب و شتم و جراحت کارشناسان فوریت‌های پزشکی کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۵:۳۵ امروز (۱۷ فروردین‌ماه) افراد ناشناسی با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی و همچنین ضرب و شتم و جراحت کارشناسان فوریت‌های پزشکی کردند.

 

وی افزود: این افراد به بهانه مراجعه برای درمان یک مصدوم ناشی از یک نزاع خانوادگی، پس از حضور همکاران و دریافت پاسخ، به دلایل واهی اقدام به حمله و هتک حرمت همکاران ما کردند. با وجود رفتار توهین‌آمیز این افراد، کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر در پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اقدامی انسان‌دوستانه با وجود جراحت ایجاد شده در دست‌ها و سر، مبادرت به درمان مصدوم و پس از انجام اقدامات اورژانسی، وی را به بیمارستان امید لالی منتقل کردند.

 

شرهانی بیان کرد: پیگیری قضایی و انتظامی موضوع بلافاصله پس از انتقال مصدوم به بیمارستان آغاز شده است. مرکز اورژانس استان خوزستان کوچک‌ترین بی‌حرمتی و برخورد با پرسنل فوریت‌های پزشکی را بر نمی‌تابد و تا تأدیب کامل هتاکان این حادثه، پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: