مشکلات مدارس و پروژه های در دست اقدام آموزش و پرورش مسجدسلیمان مورد بررسی قرار گرفت

  عصر مسجدسلیمان // با حضور پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان، سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان به همراه معاونین و کارشناسان نوسازی مدارس و مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش جلسه بررسی مشکلات و پروژه های نیمه ...

 

عصر مسجدسلیمان // با حضور پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان، سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان به همراه معاونین و کارشناسان نوسازی مدارس و مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش جلسه بررسی مشکلات و پروژه های نیمه کاره و در دست اقدام اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه که در محل فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد صیدی مسئول نوسازی مدارس مسجدسلیمان گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام اداره آموزش و پرورش را ارائه نمود.

 

در ادامه نشست مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش گزارشی از مشکلات و کمبودهای مدارس شهرستان از جمله: بهسازی و بازسازی برخی مدارس، کمبود سیستم سرمایشی و گرمایشی، تامین و تجهیز مدارس، آسفالت محوطه تعدادی از مدارس را ارائه و در خصوص وضعیت حاد تعدادی از مدارس شهرستان و ضرورت تعمیر، بازسازی و نوسازی آن ها تأکید نمودند.

 

فرماندار مسجدسلیمان نیز خواستار توجه ویژه مدیران استانی نسبت به آموزش و پرورش شهرستان شد و ادامه داد: همه دستگاههای اجرایی شهرستان از ظرفیت خود برای کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش استفاده خواهند کرد.

 

مولایی گفت: مشکلات فضاهای آموزشی این شهرستان قابل توجه است که انتظار داریم نوسازی مدارس، با همراهی خیرین نسبت به رفع آن ها اقدام نمایند همچنین با توجه به گرم شدن هوا، تهیه و نصب وسایل سرماشی در مدارس بسیار ضروری است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان نیز در سخنانی اظهار داشت: تلاش خواهد کرد هر چه سریع تر پروژه های نیمه کاره را به اتمام برساند.

 

وی اضافه کرد : تجهیزات مورد نیاز مدارس را در حد امکان تامین خواهند کرد.

 

گفتنی است پیش از جلسه سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، مهدی مقدم سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان، صیدی مسئول نوسازی مدارس و کاشانی کارشناس مسئول خدمات آموزش و پرورش مسجدسلیمان ، نیسی معاون نوسازی مدارس استان از چند پروژه نیمه تمام آموزش و پرورش این شهرستان بازدید و از نزدیک به بررسی مشکلات مدارس پرداختند.

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: