طرح بهنگام سازی اطلاعات کد پستی شهر مسجدسلیمان آغاز شد

  عصر مسجدسلیمان // طرح بهنگام سازی اطلاعات کد پستی شهر مسجدسلیمان آغاز شد .   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، حسن حموله رئیس اداره پست شهرستان مسجدسلیمان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : طرح بهنگام س ...

 

عصر مسجدسلیمان // طرح بهنگام سازی اطلاعات کد پستی شهر مسجدسلیمان آغاز شد .

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، حسن حموله رئیس اداره پست شهرستان مسجدسلیمان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : طرح بهنگام سازی اطلاعات کدپستی و پلاک شهری توسط نیروهای بخش خصوصی با نظارت اداره پست شهرستان طی روزهای اخیر در سطح شهر مسجدسلیمان آغاز شده است.

 

وی افزود : این طرح هر پنج سال یکبار در سطح کشور اجرا می گردد.

 

حموله ادامه داد : با توجه به بحث ساخت و سازها و همچنین جابجایی و نقل و انتقال خانوارها ، در این طرح هر مکانی که اضافه شده باشد باید جهت نصب پلاک ثبتی بهنگام و به روز شود همچنین اطلاعات خانوارهای اماکنی که از جایی به جایی دیگر نقل مکان کردند باید ثبت شود.

 

رئیس اداره پست مسجدسلیمان خاطرنشان کرد : با اجرای این طرح کلیه دستگاههای اجرایی خدمت رسان از آدرس‌های غیر استاندارد آگاه خواهند شد و این امکان فراهم می‌گردد تا کلیه صدور مجوزها بر اساس احراز هویت مکانی افراد صورت پذیرد.

 

وی اضافه کرد : به روز بودن اطلاعات كدپستی شهروندان موجب می شود تا در هنگام استعلام نشاني پستی آنها از ادارات مختلف نشانی درست و دقيق خود را ارائه دهند که این موضوع موجب تسریع و بهبود خدمات خواهد شد.

 

حموله در خاتمه گفت : از شهروندان شریف مسجدسلیمان خواهشمند است جهت سهولت کار با نیروهای طرح بهنگام سازی کد پستی همکاری نمایند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: