پیام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی قدس

عصر مسجدسلیمان // روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در آستانه روز جهانی قدس با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ...

عصر مسجدسلیمان // روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در آستانه روز جهانی قدس با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :

 

بسمه تعالی

 

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست و روز تبلور عینی حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

 

امروز روز قدس نه‌تن‌ها متعلق به ملت مظلوم فلسطین بلکه متعلق به همه آزادگان جهان است تا ندای مظلومان و عدالت‌خواهان در گستره عالم طنین‌انداز شود.

 

در ماه‌های اخیر قلب انسان‌های آزاده‌ دنیا داغدار خون‌های پاک بر زمین ریخته شده بیش از ۳۰ هزار نفر از جمله کودکان و زنانی است که در غزه پناهی برای در امان ماندن از چنگال جلادان غاصب صهیونیست نداشتند، عمق فجایع ضدبشری صهیونیست‌ها و هم‌پیمانانشان به اندازه‌ای است که امروز در هیچ جای جهان، کشوری را نمی‌توان یافت که مردمش علیه جنایات و وحشی‌گری‌های صهیونیست‌های غاصب و حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی برگزار نکنند.

 

مبارزه برای آزادی فلسطین فریضه اسلامی و انسانی است و هدف این مبارزه، بازگشت همه فلسطینیان به کشور خویش و آزادی همه سرزمین فلسطین از بحر تا نهر است؛ و نصرت الهى حتمى است. «وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُۥ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ»

 

از این‌رو از شهروندان شهر مسجدسلیمان دعوت می‌شود در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه به همراه خانواده و فرزندان شرکت کنند و ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس و مردم قهرمان و مبارز غزه، خشم انقلابی خود را علیه ظلم و تجاوز صهیونسیت کودک‌کش به ویژه جنایت اخیر فریاد بزنند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: