پیام رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت روز قدس

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی، مردم آگاه و ولایت مدار شهر مسجدسلیمان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی، مردم آگاه و ولایت مدار شهر مسجدسلیمان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل است :

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

اللَّهُمَّ اشْغَلِ الْمُشْرِکِینَ بِالْمُشْرِکِینَ عَنْ تَنَاوُلِ أَطْرَافِ الْمُسْلِمِینَ، وَ خُذْهُمْ بِالنَّقْصِ عَنْ تَنَقُّصِهِمْ، وَ ثَبِّطْهُمْ بِالْفُرْقَةِ عَنِ الاحْتِشَادِ عَلَیْهِمْ…

 

روزجهانی قدس، مظهر مبارزه با ظلم، روز اتحاد دنیای اسلام، انسجام و یکدلی مسلمانان سراسر جهان در برابر یک دشمن واحد است، دشمنی که با ذات پلید خود سرزمینی مقدسی را به اشغال درآورده که روزی قِبله اول مسلمانان بوده است.

 

روز قدس، روز دفاع از ملت فلسطین و مردم مظلومی است که با نام خدا و تمسک به ایمان اسلامی، با اسرائیلی که با اعمال جنایتکارانه و کشتار وحشیانه در فلسطین و لبنان که به هیچ اصل انسانی و قانون بین المللی پایبند نیست، مقابله می کنند.

 

امروز رژیم بی آبروی صهیونیستی که خسارت‌های جبران ناپذیری را متحمل شده همچنان به جنایت خود ادامه می‌دهد. زن، کودک، پیر و جوان غیر مسلح را به قتل می‌رساند. خانه‌ها را ویران می‌کند. از ورود غذا و دارو جلوگیری می‌کند و دروغگویان مدعی حقوق بشر در اروپا و آمریکا در برابر این همه جنایت، سکوت کرده و نه تنها از مظلوم دفاع نمی‌کنند بلکه به رژیم کودک کش و خونخوار صهیونیستی کمک می‌کنند.

 

اینک آنچه بسیار مهم است، تجلی این اراده عظیم در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی وحدت‌بخش و دشمن‌‌شکن روز جهانی قدس است.

 

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از مردم شریف و ولایت‌مدار شهر مسجدسلیمان دعوت می‌کنیم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همچون گذشته بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین تاکید و در حمایت از فلسطینیان بی‌دفاع، حماسه‌ای دیگر از اتحاد و همدلی جوامع مسلمان خلق کنند و با مشت گره کرده ، خشم خود را از عمق جان بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش ندا دهند : القدس ُ لنا والحق لنا النصر لنا نحن الغالبون…

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: