واکنش شدید اللحن نفت مسجدسلیمان به محرومیت اشکش

  عصر مسجدسلیمان // در پی محرومیت ابراهیم اشکش از حضور در دو مسابقه برابر شهرراز و چادرملو از سوی کمیته انضباطی؛ باشگاه نفت مسجدسلیمان با صدور بیانیه‌ای شدید اللحن و تند نسبت به محرومیت سرمربی این باشگاه واکنش نشان ...

 

عصر مسجدسلیمان // در پی محرومیت ابراهیم اشکش از حضور در دو مسابقه برابر شهرراز و چادرملو از سوی کمیته انضباطی؛ باشگاه نفت مسجدسلیمان با صدور بیانیه‌ای شدید اللحن و تند نسبت به محرومیت سرمربی این باشگاه واکنش نشان داد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته آرای خود در خصوص پرونده تخلفات حادث شده در بازی برابر خیبر خرم آباد را اعلام کرد که به موجب حکم صادره ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان به دلیل آنچه که بدرفتاری در قبال مقامات رسمی مسابقه از سوی این کمیته عنوان شده است دو جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 

اعمال محرومیت دو جلسه‌ای برای سرمربی نفت مسجدسلیمان که شامل دو بازی برابر شهرراز شیراز و چادرملوی ارکان می‌شود، در شرایط و مقطع حساسی روی داده است که این تیم برای صعود و قهرمانی در رقابت با چند تیم مدعی است و این موضوع زیاد به مذاق باشگاه مسجدسلیمانی خوش نیامده چرا که رسانه این باشگاه امروز با صدور بیانیه‌ای شدید اللحن و تند نسبت به این محرومیت معترض و واکنش نشان داد.

 

این بیانیه که به مشروح زیر می‌خوانید با آیه ۱۰۵ از سوره نساء آغاز، در ادامه در خصوص شائبه‌هایی که برای عوامل تیم نفت، هواداران و مردم مسجدسلیمان پس از محرومیت اشکش بوجود آمده چند سوال از مسئولان کمیته انضباطی مطرح و در پایان با چند پیشنهاد به فدراسیون نشینان پایان یافت!

 

بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان به شرح زیر است:

 

إِنَّا أَنزَلْنَا إِلَیْکَ الْکِتَابَ بِالْحَقِّ لِتَحْکُمَ بَیْنَ النَّاسِ بِمَا أَرَاکَ اللَّهُ ۚ وَلَا تَکُن لِّلْخَائِنِینَ خَصِیمًا

 

هر بار تیم‌های رقیب را درون زمین چمن بردیم بیرون زمین فوتبال به دنبال جبران هستند، کمیته محترم انضباطی چه خصومتی با تیم مظلوم نفت مسجد سلیمان دارد؟ چرا بعد از هر برد ما مقابل رقبا شدیدترین احکام را بر علیه تیم مظلوم نفت مسجدسلیمان صادر می‌کند؟ مگر چه دشمنی با این تیم با اصالت و ریشه دار وجود دارد که شدیدترین تصمیم‌ها برای تنها دلخوشی شهر مسجدسلیمان گرفته می شود.

 

شهر مسجدسلیمان سال‌های سال با افتخار و بر طبق اخلاص به کشور عزیزمان خدمت کرده است، حرمت نگه دارید! چرا بعد از برد مسجدسلیمان مقابل چادرملو یزد در حالی که مربی حریف هوادار ما را مضروب کرده بود و گزارش نیروی محترم انتظامی هم مکتوب موجود بود تیم نفت مسجدسلیمان را دو جلسه از میزبانی محروم کردید در حالی که اتفاقات به مراتب شدیدتر در شهرهای تیم های مدعی اتفاق افتاد و هیچ حکمی صادر نگردید؟

 

و چرا باید بعد از برد تیم مظلوم نفت مسجدسلیمان مقابل خیبر خرم آباد در روزی که سرمربی ما دو کارته بود و پیش از بازی هفته بعد مقابل چادرملو در یزد باید دو جلسه محروم شود و قبل از شروع بازی مهم هفته بیست و ششم و از حالا برای مردم مسجدسلیمان و افکار عمومی این شائبه بوجود بیاید هوای چادرملو یزد را دارید مگر چه اتفاقی افتاده در حالی که اتفاقات به مراتب شدیدتر را از سوی سرمربیان تیم‌های دیگر را به راحتی گذشت می کنید!

 

این سوال برای مردم مسجدسلیمان بوجود آمده آیا ارتباطات قوی و حسنه مدیران تیم های رقیب با شما در این رای‌ها دخیل است؟

 

مظلومیت مسجدسلیمان و تیم‌های خوزستانی را چه کسی باید پیگیری کند؟ در آخر این پیشنهاد را خطاب به چاه کن‌ها و ناپاک‌ها بیان می کنیم بار کج به مقصد نمی‌رسد.

 

نفت مسجدسلیمان با تلاش فوتبالی و در درون زمین چمن با دعای خیر و حمایت هواداران نجیب و پاک و با تمام دشمنی‌ها برای خوشحالی مردم منطقه برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهد کرد، و به شما پیشنهاد می‌دهیم به این تیم با اصالت و تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان با نگاه بهتر رفتار و قضاوت نمائید و کمک کنید حق فوتبال در درون زمین چمن مشخص شود.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: