پیام تبریک رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به رضا جباری منتخب مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان طی پیامی انتخاب رضا جباری به عنوان نماینده منتخب مردم مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در پیام رئیس و اعضای شورای شهر آمده ا ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان طی پیامی انتخاب رضا جباری به عنوان نماینده منتخب مردم مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در پیام رئیس و اعضای شورای شهر آمده است :

 

باسلام و تحیات الهی

 

جناب آقای دکتر رضا جباری

 

حضور حماسه ساز مردم شهرستان مسجدسلیمان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، انسجام و همبستگی ملی را به نمایش گذاشت و نشان داد كه این مردم در راستای ترسیم آینده ای زیباتر برای کشور عزیزمان عزمی خلل ناپذیر دارند و بی شک پيروز اصلي اين ميدان همانا مردم فهيم ما هستند كه دست در دست هم نغمه اتحاد و وحدت را سرودند.

 

این حضور با شکوه و مقتدر و با عظمت مردم بصیر و آگاه ،بار دیگر سرافکندگی،یاس و ناامیدی بدخواهان نظام اسلامی و دشمنان ایران سرافراز را موجب گردید.

 

اینجانبان ضمن تبریک این موفقیت امیدوارم است با توکل بر خداوند و با استعانت از حضرت ولیعصر (عج) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راه پیشرفت وتوسعه شهر اولین ها ، همگام با سایر مسئولین در راه خدمت رسانی به مردم که به فرموده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) “ولی نعمتان انقلابند” رضایت خداوند و مردم بزرگوار را به دست آورید.

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: