پیام تبریک شهردار گلگیر به مناسبت بزرگداشت روز شهردار

  عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام مهدی باکری، ۲۵ اسفند روز شهردار را تبریک گفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پیام میلاد امامی آمده است :   نامگذا ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام مهدی باکری، ۲۵ اسفند روز شهردار را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پیام میلاد امامی آمده است :

 

نامگذاری ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار اقدامی ارزنده و فرصت مغتنمی برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه مختلف شهرداری و مدیریت شهری است.

 

یقیناً توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی‌دریغ مسئولان خدوم و دلسوز و همراهی مردم می‌باشد و بی‌تردید نقش و جایگاه شهرداری‌ها در فراهم نمودن بستر توسعه و ایجاد نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است.

 

لذا اینجانب فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهردار بسیجی شهید مهندس مهدی باکری و روز شهردار را به همه شهرداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دست اندرکاران و مسئولان و پرسنل خدوم شهرداری‌های سراسر کشور که نقش مهمی را در مدیریت شهری برعهده دارند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون همه خدمتگزاران صدیق را مسئلت دارم.

 

میلاد امامی شهردار گلگیر

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: