زمین چمن مصنوعی شهدای هوانیروز ارتش افتتاح شد

  عصر مسجدسلیمان // با حضور فرماندار مسجدسلیمان، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین زمین چمن مصنوعی شهدای هوانیروز ارتش افتتاح شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان یحیی داودی مدیریت این مجموعه اظهار داشت : ...

 

عصر مسجدسلیمان // با حضور فرماندار مسجدسلیمان، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین زمین چمن مصنوعی شهدای هوانیروز ارتش افتتاح شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان یحیی داودی مدیریت این مجموعه اظهار داشت : این مجموعه بدون دریافت هیچگونه تسهیلاتی از سوی ادارات با هزینه کرد ۱/۵ میلیارد تومان به مساحت ۱۶۶۴ مترمربع احداث گردید.

 

وی افزود : از مسئولین شهرستان به ویژه شهردار و اعضای شورای شهر انتظار می رود جاده دسترسی به این مجموعه را آسفالت نمایند.

 

فرشید داودی عضو شورای شهر در حاشیه افتتاح این مجموعه بیان داشت : خیلی خرسندیم که یکی از جوانان برومند و با استعداد شهرمان به طور خودجوش و بدون هیچگونه پشتوانه مالی از اداره و ارگانی از وقت ، زندگی و مال خودش گذشته تا بتواند با ایجاد فضایی ورزشی زمینه تفریح و سرگرمی بخشی از نوجوانان و جوانان شهر را فراهم کند .

 

وی ادامه داد : امیدوارم در ادامه مجموعه شورا و شهرداری به این نقطه از شهر خدمات مطلوبی ارائه دهد.

 

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک پل ارتباطی در مجاورت مدرسه شهید کریمی و زمین چمن به منظور عبور و مرور وسایل نقلیه احداث و مشکل تردد به این منطقه حل خواهد شد همچنین بحث آسفالت جاده دسترسی به این مجموعه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: