پیام تقدیر رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله کعبی در مسجدسلیمان از حضور پرشور مردم در انتخابات

عصر مسجدسلیمان // رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله کعبی در مسجدسلیمان طی پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه تشکر و قدردانی نمود.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، متن پیام محمدرضا مکوندی به شرح ذیل اس ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله کعبی در مسجدسلیمان طی پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه تشکر و قدردانی نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، متن پیام محمدرضا مکوندی به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند سبحان را شاکریم که این فرصت فراهم شد تا باردیگر برگ زرینی از حضور پرشکوه مردم انقلابی و ولایتمدار شهرمان در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت گسترده آحاد مختلف در انتخابات برگزار شده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزوده شود.

 

مراتب تشکر و قدردانی فقیه عالیقدر ؛ محور وحدت اقوام استان خوزستان حضرت آیت الله کعبی منتخب اول مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حسن اعتماد مردم. عزیز حوزه انتخابیه مسجدسلیمان محضر همه عزیزان ابلاغ می گردد.

 

به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» فرصت را مغتنم شمرده و از همه عزیزانی که در طول فعالیت ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله کعبی همکاری و بذل عنایت نموده اند ؛ اقشار مختلف ؛ جامعه روحانیت و ایثارگران ؛خانواده معظم شهدا ؛ فرهنگیان واساتید دانشگاهی ؛ بانوان و جوانان ؛ بزرگان و معتمدان طوایف مختلف بختیاری و برادران عرب ؛ بازاریان و اصناف مختلف و …. تقدیر و تشکر می گردد.

 

با تبریک صمیمانه به نماینده منتخب این دوره شهر مان جناب اقای حاج علی عسکر ظاهری ؛ در سایه عنایات حق تعالی از فرصت فراهم شده برای همدلی و هم افزایی با.نماینده منتخب ؛ برای تسریع در توسعه و خدمت مضاعف در محرومیت زدایی به شهر مان بهره خواهیم بود.

 

محمدرضا مکوندی
رییس ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله کعبی در شهرستان مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: