دعوت شهردار عنبر از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات

  عصر مسجدسلیمان // شهردار عنبر طی پیامی از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت بعمل آورد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پیام شاپور حاجی پور آمده است :   بسم الله الرحمن الرحیم &nbs ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار عنبر طی پیامی از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت بعمل آورد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پیام شاپور حاجی پور آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایرانی است؛ حماسه ای که با حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رأی که موجب شده امروز ملت های آزاده جهان به حمایت بی شائبه ملت ایران از نظام مقدس خویش واقف باشند.

 

یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای است که همانند ادوار گذشته، عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

 

اگر نسبت به نقش‌های خود بی‌تفاوت باشیم، در واقع ابزاری برای نابودی خود را فراهم کرده‌ایم و هویت و شخصیت خود را مخدوش می‌کنیم.

 

لذا اینجانب از مردم ولایتمدار، مؤمن و شریف شهرستان مسجدسلیمان و شهروندان عنبر دعوت می نمایم تا با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب در این میعادگاه همدلی و همزبانی، با مشارکت حداکثری و حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی، موجب اقتدار و امنیت هرچه بیشتر کشور و یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شوند.

 

شاپور حاجی پور شهردار عنبر

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: