دعوت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت کردند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :   بسم‌الله الرحمن الرحی ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«انتخابات وسیله‌ای برای عزت ملی است.»

 

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

اصل مردم در جمهوری اسلامی ایران همواره ارزشمندترین رکن حاکمیت به‌حساب آمده است و قطعاً نقش و حضور مردم باعث دوام و بقای این نظام و توفیق و پیشرفت روزافزون آن بوده است و جایگاه امروز کشور در عرصه‌های مختلف مرهون آن است.

 

در چهل و پنجمین سال از عمر جمهوری اسلامی و در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ دو انتخاب بزرگ و مهم (انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ) را در پیش داریم که مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات علاوه‌ بر اینکه تیری بر قلب دشمن خواهد بود، در انتخاب نماینده خود سهیم خواهند بود.

 

از آنجایی که به این جمله الهی معتقدیم که”إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم” و تحقق ایران قوی، نیازمند دولتی برخوردار از اراده ملی برای حل مشکلات اقتصادی و بالفعل نمودن آرمان‌های انقلاب می باشد ، لذا اینجانبان از آحاد مختلف مردم دعوت به عمل می‌آوریم تا با حضور منسجم و پرشور خود در روز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ برگ افتخاری دیگر برای شهر مسجدسلیمان رقم بزنند و نام کشور ایران را همچون همیشه سربلند کنند.

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: