برگزاری نشست روشنگری جهاد تبیین با موضوع شرکت در انتخابات در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // نشست روشنگری جهاد تبیین با موضوع شرکت در انتخابات با حضور فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان-فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه مسجدسلیمان-مدیرعامل،اعضای هیأت مدیره،روسای ستادی و میانی شرکت به ...

 

عصر مسجدسلیمان // نشست روشنگری جهاد تبیین با موضوع شرکت در انتخابات با حضور فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان-فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه مسجدسلیمان-مدیرعامل،اعضای هیأت مدیره،روسای ستادی و میانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در سالن کنفرانس اداره مرکزی این شرکت برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در ابتدای جلسه مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: آنچه که در بازه زمانی امروز بسیار حساس و مهم است بحث انتخابات و حضور پرشور و حداکثری مردم شریف و دوستدار انقلاب در پای صندوق های رای است.

 

مهندس علیرضا هیهاوند افزود: در نظام مردم سالار دینی جمهوری اسلامی ایران که از ابتدا با رای مردم استوار گشته و ادامه مسیر داده، انتخابات تعیین کننده روند رو به جلو و پیشرفت کشور طی ۴ سال آینده است.

 

وی ادامه داد: مجموعه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان حسب تأکید و تکلیف مقام معظم رهبری با همه ظرفیتی که وجود دارد چه به عنوان رأی دهندگان و مکلفین سیاسی و چه به عنوان پشتیبان از برگزاری، آماده خدمت و جانفشانی برای نظام مقدس اسلامی می باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان نیز طی سخنانی ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت(عج) گفت: آنچه که امروز نظام مردم سالار اسلامی را به پیش می برد مقبولیت و مشروعیت مردمی است که هر دو اینها لازم و ملزوم همدیگر هستند.

 

سرهنگ حسن محمودی افزود: در نظام مردم سالار اسلامی، مردم صحنه گردان اصلی هستند و با حضور مردم در صحنه های حساسی همون انتخابات است که مُهر تایید بر حاکمیت سیاسی می خورد.

 

وی با اشاره به نامه معروف امیرالمومنین علی (ع) خطاب به مالک اشتر و تفسیر آن با شرایط سیاسی و اجتماعی امروز گفت: امیرالمومنین(ع) در این نامه نکات مهمی را تبیین و حکم فرموده اند که تک تک آن جملات می بایست نصب العین مدیران نظام اسلامی در جهت خدمت به مردم و تعالی نظام مقدس اسلامی باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان با عنوان اینکه دشمنان بعد از شکست در پروژه حجاب زدایی بدنبال تضعیف حضور و مشارکت مردم در انتخابات هستند اظهار داشت: انتخابات پرشور نشان دهنده وحدت و استحکام ملی و عامل شکست و سرخوردگی دشمنان بیرونی و درونی انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.

 

وی انتخابات را مظهر اقتدار و رویایی مستقیم با دشمنان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حضور در پای صندوق های رای حکم جهاد فی سبیل الله را دارد از این رو همه وظیفه داریم در راه روشنگری و تشویق شهروندان به حضور پرشور در این میدان خطیر سیاسی اقدامات عملی انجام بدهیم.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: