برگزاری جلسه مشترک فرماندار و اعضاء ستاد انتخابات شهرستان مسجدسلیمان با نمایندگان کاندیداهای مجلس شورای اسلامی

  عصر مسجدسلیمان // عصر امروز پنج شنبه جلسه مشترک فرماندار مسجدسلیمان، رئیس هئیت نظارت و اعضای هیأت اجرایی انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نمایندگان کاندیداهای انتخابات مج ...

 

عصر مسجدسلیمان // عصر امروز پنج شنبه جلسه مشترک فرماندار مسجدسلیمان، رئیس هئیت نظارت و اعضای هیأت اجرایی انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نمایندگان کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با محوریت ابلاغ قوانین تبلیغات محیطی در محل فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه گفت:انتخابات یک عرصه مهم و رقابتی است و همه اجزا باید در کنارهم با یک تعامل و همکاری کار کنند.

 

وی ادامه داد: محوریت همه کاندیداها در ایام انتخابات خاصه زمان مجاز تبلیغات باید رعایت اخلاق باشد و در همه حوزه ها انصاف و اخلاق رعایت گردد

 

پیمان مولایی افزود: کاندیداها باید بخوبی برنامه های خود را برای مردم معرفی کنند اما در این میان باید از تهمت،تخریب یا بی اخلاقی نسبت به رقبا اجتناب شود.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مسجدسلیمان تاکید کرد:با توجه به نزدیکی پایان سال و لزوم توجه به نظافت شهری همه داوطلبین باید در زمان مجاز تبلیغات قوانین ابلاغی مربوطه را رعایت کنند و از چسباندن پوستر و عکس خودداری کنند.

 

وی یادآور شد:طی برگزاری جلسات متعدد ستاد انتخابات شهرستان،مکان های متعددی در شهرستان برای نصب بنر،عکس یا برگزاری میتینگ و سخنرانی پیش‌بینی شده است تا نامزدهای انتخابات در این مکان ها برای تبلیغات و سخنرانی های خود استفاده کنند.

 

مولایی در پایان گفت:هر کدام از نامزدهای انتخاباتی فقط می توانند یک ستاد مرکزی برای برادران و خواهران بصورت جداگانه داشته باشند و استقرار ستاد از دوراهی بی‌بیان تا میدان زندان ممنوع است.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: