دعوت رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان از مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در پیامی از مردم شریف، انقلابی و ولایت‌مدار مسجدسلیمان برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده ا ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در پیامی از مردم شریف، انقلابی و ولایت‌مدار مسجدسلیمان برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است:

 

۲۲ بهمن یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم عزیز ایران است؛ که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زدند.

 

۲۲ بهمن روز ثمر نشستن درختی بارور و شکوفاست که با خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حرکت حماسی ملت ایران اسلامی در مسیر تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آبیاری شده است.

 

جشن بزرگ ۲۲ بهمن، باحضور میلیونی مردم آگاه و فهیم کشور در سراسر ایران اسلامی برگزار خواهد شد و بدون تردید مردم همیشه درصحنه شهرستان مسجدسلیمان، همراه و همگام با دیگر هم میهنانمان، با انسجام، عزت و صلابت هرچه بیشتر، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و اوج اقتدار، استقلال و همدلی و وحدت را به تصویرخواهند کشید.

 

لذا اینجانبان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و یاد و خاطره شهیدان این انقلاب، شهدای گرانقدر مدافع حرم و تجدید میثاق با رهبری معظم انقلاب اسلامی، از آحاد مختلف مردم دعوت می‌کنیم تا با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را بر کتاب پرافتخار حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی بیفزایند.

 

وعده دیدار یکشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح سه راهی پشت برج به سمت مصلی نماز جمعه

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: