۲ مسجدسلیمانی به عنوان مربی برتر وزنه برداری کشور برگزیده شدند

  عصر مسجدسلیمان // فدراسیون وزنه‌برداری اسامی ۱۵ مربی برتر سال را در بخش مردان و بانوان اعلام کرد که در این لیست نام ۲ مربی جوان مسجدسلیمانی مشاهده می شود.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در میان ۱۵ مرب ...

 

عصر مسجدسلیمان // فدراسیون وزنه‌برداری اسامی ۱۵ مربی برتر سال را در بخش مردان و بانوان اعلام کرد که در این لیست نام ۲ مربی جوان مسجدسلیمانی مشاهده می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در میان ۱۵ مربی برتر وزنه برداری کشور که فدراسیون وزنه برداری و کراس فیت کشور اعلام نموده نام آقای میلاد رامهرمزی و خانم مولود فردی پور، مربیان جوان و آینده دار این ورزش که اهل استان خوزستان و شهرستان پراستعداد مسجدسلیمان می باشند بعنوان تنها منتخبین استان خوزستان نیز وجود دارد.

 

چند ماه قبل بود که سجاد انوشیروانی پیشنهادی را مطرح کرد تا ضمن انتخاب و معرفی مربیان برتر، به مدت یک سال از آنها حمایت مالی شود. این طرح پس از بررسی در هیئت رئیسه و استقبال همه اعضا با شاخص‌های مورد نظر به مرحله اجرا در آمد و در نهایت ۱۰ مربی مرد و ۵ مربی خانم به عنوان مربیان برتر انتخاب شدند.

 

قرار است در این طرح که از مهرماه امسال آغاز گردیده به مدت یک سال از مربیان برتر به صورت ماهانه حمایت مالی شود و احتمال تمدید آن برای سال آینده و همچنین افزایش تعداد مربیان انتخابی نیز وجود دارد و زیاد است.

 

انجام این طرح ابداعی انگیزه لازم را برای فعالیت سایر مربیان ایجاد کرده و افزایش کمیت و کیفیت وزنه برداری را موجب می شود.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: