گزارش عملکرد سه ماهه واحد موتوری شهرداری مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // مسئول واحد موتوری شهرداری مسجدسلیمان عملکرد سه ماهه این واحد را اعلام کرد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مجید احمدی اظهار داشت : طی سه ماه اخیر اکثر ماشین آلات سنگین شهرداری مسجدسل ...

 

عصر مسجدسلیمان // مسئول واحد موتوری شهرداری مسجدسلیمان عملکرد سه ماهه این واحد را اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مجید احمدی اظهار داشت : طی سه ماه اخیر اکثر ماشین آلات سنگین شهرداری مسجدسلیمان تعمیر و تحویل واحدهای مربوطه شدند.

 

وی افزود : موتور خودروی ایسوزوی آتش نشانی جهت خدمات بیشتر در مواقع اضطراری به صورت کامل تعمیر و تحویل واحد مربوطه داده شد و قریب به یک ماه است که در حال خدمت رسانی به شهروندان میباشد.

 

وی ادامه داد : تعمیر کامل موتور خودروی ایسوزوی واحد خدمات شهری طی ۲ ماه گذشته در دستور کار قرار گرفت و الحمدلله با تلاش پرسنل خدوم واحد موتوری راه اندازی گردید.

 

احمدی اضافه کرد : موتور بنز ۱۰ تن واحد خدمات شهری نیز که حدود ۶ سال در واحد موتوری رها شده بود به منظور خدمات مطلوب به شهروندان بطور کامل تعمیر شد و آماده تحویل به واحد مربوطه میباشد.

 

وی افزود : موتور نیسان واحد خدمات که حدود ۵ سال در واحد موتوری بلااستفاده بود به طور کامل تعمیر و راه اندازی شد و تنها منتظر تامین قطعات جانبی آن هستیم تا آماده و تحویل واحد خدمات گردد. همچنین موتور سیمی هیدرولیک تریلی حمل زباله به صورت کامل تعمیر شد.

 

وی اضافه کرد : همچنین دو دستگاه بنز واحد عمران چندین سال است که در واحد موتوری بلااستفاده ، مستهلک و فرسوده شدند که امیدواریم در صورت تهیه لوازم ، تا ۴۰ روز دیگر آنها را تعمیر و تحویل واحد مربوطه دهیم.

 

مسئول واحد موتوری شهرداری یادآور شد : امور روزانه واحد موتوری مانند : پنچرگیری، تعمیرات دیسک و صفحه و … نیز به صورت روزمره صورت می پذیرد.

 

وی افزود : برآورد تقریبی این خدمات حدود یک میلیارد تومان میباشد که البته با پیگیری و توجه ویژه شهردار محترم و اعضای شورای شهر به صورت مرحله به مرحله مساعدت گردید.

 

وی با بیان اینکه مشکل اصلی واحد موتوری کمبود نیروی انسانی متخصص با توجه به حجم بالای فرسودگی ماشین آلات شهرداری است ، خاطر نشان کرد : در حال حاضر واحد موتوری دارای ۶ نفر نیرو است که یک نفر مکانیک خودروی سنگین ، یک نفر مکانیک خودروی سبک، یک نفر پنچرگیر، یک نفر برق کار و یک نفر تعویض روغن را شامل می شود که البته عمده کار واحد موتوری ماشین آلات سنگین میباشد.

 

احمدی در خاتمه گفت : واحد موتوری به نوعی قلب شهرداری محسوب می شود چرا که کارآیی واحدهای دیگر به این واحد بستگی دارد و چنانچه واحد موتوری ضعیف عمل کند کل مجموعه شهرداری و درنتیجه خدمات دهی به شهروندان مختل خواهد گردید ، لذا از مسئولین مربوطه انتظار می رود توجه ویژه ای به این واحد داشته باشند.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: