برگزاری نشست قصه گویی و نقاشی از کتاب مژده گل برای کودکان توسط مسئول کتابخانه داراب افسر بختیاری

عصر مسجدسلیمان // در راستای هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با ابتکار مسئول کتابخانه عمومی داراب افسر بختیاری نشست قصه گویی و نقاشی از کتاب مژده گل برای کودکان همسایه کتابخانه برگزار شداین کاربا هدف تشویق و جذب کودکان به ک ...

عصر مسجدسلیمان // در راستای هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با ابتکار مسئول کتابخانه عمومی داراب افسر بختیاری نشست قصه گویی و نقاشی از کتاب مژده گل برای کودکان همسایه کتابخانه برگزار شداین کاربا هدف تشویق و جذب کودکان به کتابخوانی صورت گرفت.
به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان ندا شهنی فیض مسئول کتابخانه عمومی داراب افسر بختیاری شهرستان مسجدسلیمان در راستای معرفی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کتاب مژده ی گل از برگزاری این نشست دورهمی و صمیمانه و خیلی ساده که با استقبال بی نظیر کودکان همسایه و تشویق کودکان در این نشست قصه گویی خبر داد.
در این نشست ندا شهنی فیض ضمن تبیین جشنواره کتابخوانی رضوی،به معرفی و قصه گویی کتاب پرداخت سپس برگه های نقاشی مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی در بین شرکت کنندگان توزیع شد و حاضرین به تصویرسازی برداشت های ذهنی خود از داستان پرداختند.

خاطرنشان میشود این اقدام فرهنگی_مذهبی با هدف ترویج و تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی و تشویق و جذب کودکان به کتابخوانی صورت گرفت.

در پایان این نشست زیبا به صورت دسته جمعی با برگه های نقاشی خود عکس گرفتند.

.

نام:

ایمیل:

نظر: