بازیهای خانگی نفت مسجدسلیمان در استادیوم شهید بهنام محمدی برگزار می شود / هواداران تیم نفت دلهره ای نداشته باشند

عصر مسجدسلیمان // سخنگوی هیأت مدیره تیم نفت مسجدسلیمان گفت : روند بهینه سازی استادیوم شهید بهنام محمدی با سرعت در حال اجراست و این استادیوم قطعاً میزبان بازی های خانگی تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود . به گزارش خبرگزاری عصر ...

عصر مسجدسلیمان // سخنگوی هیأت مدیره تیم نفت مسجدسلیمان گفت : روند بهینه سازی استادیوم شهید بهنام محمدی با سرعت در حال اجراست و این استادیوم قطعاً میزبان بازی های خانگی تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود .

به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان ، ابوذر شجاعی برجوئی در تکمیل این خبر اظهار داشت : علاوه بر رفع ایراداتی که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده بود در بازدید اخیر نماینده فدراسیون از این استادیوم موارد جدیدی اعلام شد که رفع آنها در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است .

وی با اشاره به تأکید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جهت تأمین نظرات اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال و برگزاری بازی های خانگی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در استادیوم اختصاصی اش گفت : تیم های مختلفی متشکل از بخش های مختلف مدیریت خدمات و مشارکت سایر مدیریت ها و ادارات ستادی بطور شبانه روزی و با جدیت در حال انجام اصلاحات مورد نظر هستند .

وی تصریح کرد : با توجه به علاقمندی مجموعه شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص حضور هواداران پرشور تیم نفت در استادیوم خانگی تیم محبوبشان قطعاً موارد اعلام شده تا پایان تیرماه به اتمام می رسد و هواداران هیچگونه دغدغه ای از بابت میزبانی تیم محبوبشان در شهر خودشان نداشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر: