اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // مسابقات ورزشی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید . به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان ، این مسابقات به همت امور ورزش و در راستای پرکردن اوقات فراغت و ...

عصر مسجدسلیمان // مسابقات ورزشی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید .

به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان ، این مسابقات به همت امور ورزش و در راستای پرکردن اوقات فراغت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی کارکنان در رشته های مختلف تیمی و انفرادی برگزار شد .

در بخش مسابقات تیمی و رشته ی فوتسال کارکنان رسمی که بصورت دوره ای و با حضور ۸ تیم برگزار شد تیم های حراست ، منابع انسانی و بهره برداری به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

در بخش فوتسال نیروهای ارکان ثالث و قراردادی  که به صورت دوره ای و با حضور ۹ تیم برگزار شد ، تیم حراست به مقام نخست دست یافت و تیم های خدمات و منابع انسانی به رده های دوم و سوم بسنده کردند .

در رشته ی والیبال که ۸ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند تیم های تعمیرات ، ایمنی و حراست به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند . در رشته ی طناب کشی نیز تیم های حراست ، امور ورزش و تعمیرات بر سکوهای قهرمانی ایستادند .

در بخش مسابقات انفرادی و رشته ی تنیس روی میز کارکنان رسمی ، آقایان حسن شهبازی ، حسین قنبری و حسین حجتی به ترتیب اول تا سوم شدند و در تنیس روی میز کارکنان قراردادی و ارکان ثالث آقایان کاوه جاوید ، بهرام بهداروند و یار محمد خلفیان عناوین اول تا سوم را کسب کردند .

در رشته ی بیلیارد نیز عنوان قهرمانی به یارمحمد خلفیان رسید و سیاوش ذوالفقاری و سینا تاجمیری به دومی و سومی این مسابقات اکتفا کردند .

در تنیس خاکی هم ، مجتبی قاسمی ، رضی گلگیری و امین پور جهانگیری بر سکوهای اول تا سوم ایستادند .

در رشته ی دارت مراد آشوری راد ، وحید نکویی و مراد بهادری به عنوان های اول تا سوم دست یافتند و در فوتبال دستی نوید کیارسی ، ایوب مطلبی و امید میرنام عناوین قهرمانی را از آن خود نمودند .

 

نام:

ایمیل:

نظر: