بازرسی مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان و دستگاههای نظارتی از واحدهای صنفی توزیعی

عصر مسجدسلیمان // به همت اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان و دستگاههای نظارتی بازرسی مشترک از واحدهای صنفی توزیعی امروز در مسجدسلیمان صورت گرفت. حیدر چراغی رئیس تعزیرات حکومتی مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظها ...

عصر مسجدسلیمان // به همت اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان و دستگاههای نظارتی بازرسی مشترک از واحدهای صنفی توزیعی امروز در مسجدسلیمان صورت گرفت.

حیدر چراغی رئیس تعزیرات حکومتی مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همه ی کسبه برابر مقررات نظام صنفی ملزم به رعایت بهداشت محیط میباشند لذا با هرگونه تخلف بهداشتی اصناف در سطح شهرستان مسجد سلیمان بویژه در مراکز پخت ، عرضه و توزیع کنندگان غذا برخورد قاطع برابر قانون نظام صنفی و قانون تعزیرات حکومتی به عمل خواهد آمد .

وی در ادامه افزود: به منظور بازدید از واحدهای صنفی با همکاری صنعت معدن و تجارت ، دامپزشکی ، شبکه بهداشت و درمان ، اتاق اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی و میراث فرهنگی از امروز تا ۱۵ فروردین سال آینده بازدیدهای میدانی از اماکن یاد شده و بصورت ویژه از رستورانها ، غذاکده ها و آشپزخانه ها به عمل خواهند آورد .

نام:

ایمیل:

نظر: