آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی فاز اول پروژه بلوار دوم شهری از میدان دانشگاه تا بی بیان توسط شهرداری مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی فاز اول پروژه بلوار دوم شهری از میدان دانشگاه تا منطقه بی بیان به همت و تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان عصر امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علی ...

عصر مسجدسلیمان // آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی فاز اول پروژه بلوار دوم شهری از میدان دانشگاه تا منطقه بی بیان به همت و تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان عصر امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس، علیرضا گوروئی فرماندار، شهام سلیمانی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر به همراه جمع کثیری از مسئولین محلی و دستگاه های اجرایی شهرستان صورت گرفت.

این پروژه که عظیم ترین پروژه شهری مسجدسلیمان محسوب می گردد با همت و تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، شهر مسجدسلیمان را از تک محوری خارج و به توسعه شهر کمک شایانی خواهد نمود.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص عملیات اجرایی فاز اول پروژه بلوار دوم از میدان تا بی بیان اظهار داشت: این پروژه  به همت اعضا شورای شهر و با پیگیری های استاندار، نماینده ، فرماندار و امام جمعه محترم به ثمر نشست که لازم میدانم از همه این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

سلیمانی افزود: این پروژه در اطراف شهر واقع شده، در واقع کمک به رشد عرضی شهر و تمرکز زدایی از مرکز اصلی و جلوگیری از افزایش رشد طولی شهر می باشد.

وی با تشریح اعتبار پروژه بلوار دوم در سال جاری ادامه داد: اعتبار اولیه این پروژه ۶۰ میلیارد تومان برآورد گردیده، و قرار بر این است که در در حال حاضر طی سه یا چهار فاز به صورت ادواری هزینه فوق تزریق شود، بودجه سال ۹۶ آن ۱۵ میلیارد تومان بوده ، که از این پانزده میلیارد تومان، ما حدود پنج و نیم میلیارد تومان به صورت تخصیص دریافت نموده ایم که پروژه را در سال ۹۷ استارت بزنیم.

شهام سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: امید داریم بتوانیم در سال ۹۷ با اتمام فاز اول وارد مراحل بعدی پروژه قرار گیریم و سهمیه اعتبار آن از طرحهای عمرانی که سازمان برنامه ریزی مدیریت استانداری خوزستان تامین اعتبار را تقبل نموده است و با پیگیریهای که تا به حال از سوی استاندار و نماینده محترم و الخصوص پیگیری های جامع و کامل اعضای محترم شورای اسلامی شهر انجام شده که در این مرحله پیش رفته و به یاری خداوند شروع پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: