علیرغم وجود تنگناهای عملیاتی و غیرعملیاتی، در امر تولید صیانتی نفت و گاز موفق بوده ایم

  عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملکرد این شرکت در تولید نفت و گاز را علیرغم وجود تنگناهای عملیاتی و غیرعملیاتی قابل قبول و مثبت ارزیابی کرد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسل ...

 

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملکرد این شرکت در تولید نفت و گاز را علیرغم وجود تنگناهای عملیاتی و غیرعملیاتی قابل قبول و مثبت ارزیابی کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مهندس علیرضا هیهاوند که در جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز این شرکت در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ سخن می گفت افزود: مخازن تحت سرپرستی این شرکت از پیچیدگی فنی و زیست محیطی برخوردارند که علیرغم تمامی سختی ها و مشقت هایی که برای تولید از این مخازن وجود دارد، با تلاش و جدیت همه همکارانم توانسته ایم بر این تنگناها و مشکلات به خوبی غلبه کرده و به تعهداتمان عمل نماییم .

 

مهندس علیرضا هیهاوند با بیان اینکه عمده مخازن،تأسیسات فرآورشی و خطوط لوله شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در بالادست رودخانه ها و دریاچه سدهای متعدد قرار گرفته اند افزود: وجود این چالش های طبیعی و زیست محیطی بر شدت نگرانی و مراقبت از فرایند تولید و انتقال می افزاید که به دلیل علاقمندی و تعهدات این شرکت در حوزه محیط زیست، همکاران پرتلاشم در بخش های عملیات،فنی،HSE و حراست همواره با جدیت تمام بر این فرایند نظارت و مراقبت کامل دارند .

 

وی همچنین فرسودگی ناوگان خودرویی ، کمبود نیروی انسانی در لایه های پایین سازمانی و تقاضای فزاینده همکاران به جهت انتقال و مهاجرت از این شهر و شرکت به جغرافیای دیگر را از عمده مشکلات و چالش های پیش روی این شرکت عنوان کرد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: