کشف و معدوم سازی ۱۵۰ کیلو‌ مواد غذایی تاریخ انقضا گذشته در میدان میوه و تره بار مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // مهندس پرویز زمانپور رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان  با اعلام این خبر گفت : پس از انجام بازدید های دوره ای توسط بازرسان سلامت محیط این مرکز از میدان میوه و تره بار مسجدسلیمان به عنوان تنها محل عرضه میوه و ت ...

عصر مسجدسلیمان // مهندس پرویز زمانپور رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان  با اعلام این خبر گفت : پس از انجام بازدید های دوره ای توسط بازرسان سلامت محیط این مرکز از میدان میوه و تره بار مسجدسلیمان به عنوان تنها محل عرضه میوه و تره بار عمده  و مشاهده مشکلات و نواقص بهداشتی میزان ۱۵۰ کیلو مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم سازی گردید .

 

رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از فروشگاه‌های توزیع موادغذایی این شهرستان کشف و امحا شده است.

 

زمانپور با اشاره به اینکه تمام فروشگاه ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مورد بررسی بهداشتی قرار می گیرند اظهار کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸۰۰ مورد بازرسی از فروشگاه های تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته است و در این میان تعداد ۵ مرکز متخلف توزیع مواد غذایی در این شهرستان پلمب و ۲۲۱ مورد دیگر اخطاریه دریافت کردند.

 

رئیس مرکز  بهداشت مسجدسلیمان در ادامه گفت : شهروندان باید به تاریخ تولید و مصرف اقلام و مواد مصرفی و خوراکی توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، از خرید یا استفاده آن خودداری کنند.

 

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه سلامت افراد جامعه در اولویت است با هر گونه تخلف در زمینه عرضه مواد غذایی فاسد برخورد قانونی صورت گرفته و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مراتب را از طریق تلفن گویا به شماره ۱۹۰  گزارش دهند.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: