پولادمرد نقره ای آسیا وارد زادگاهش شد

عصر مسجدسلیمان // آیین استقبال از ایلیا صالحی پور وزنه بردار ملی پوش کشورمان و آورنده ۳ مدال ارزشمند مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد .   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این آیین که عصر دیروز و در میدان ورودی ...

عصر مسجدسلیمان // آیین استقبال از ایلیا صالحی پور وزنه بردار ملی پوش کشورمان و آورنده ۳ مدال ارزشمند مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد .

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این آیین که عصر دیروز و در میدان ورودی شهر مسجدسلیمان برگزار شد رییس روابط عمومی، رییس امور ورزش و جمعی از کارکنان این شرکت- ورزشکاران ، پیشکسوتان و وزنه برداران، مربیان وزنه برداری تیم نفت مسجدسلیمان حضور داشتند و با انداختن حلقه گل، درخشش این ملی پوش نوجوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را گرامی داشتند .

 

نایب قهرمان و مرد نقره ای آسیا پس از استقبال توسط علاقمندان به ورزش راهی یادمان شهدای گمنام شهرستان شد و با قرائت فاتحه بر مزار ۵ شهید گمنام و سردار شهید بهنام محمدی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام به عمل آورد .

 

لازم به ذکر است در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا که در کشور هندوستان برگزار شد، ایلیا صالحی پور وزنه بردار موفق تیم نفت و فرزند همکار گرامی افشین صالحی پور که زیر نظر مربیان ارزشمندی همچون شهرام داراب پور و یاسین نامداری رشد و پرورش یافته، در دسته ۸۱ کیلوگرم توانست در حرکت یک ضرب وزنه ۱۴۰ کیلوگرمی و در حرکت دو ضرب وزنه ۱۷۳ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و در مجموع با مهار وزنه ۳۱۳ کیلوگرمی ۳ مدال ارزشمند نقره را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: