مسئولان فدراسیون با افزایش سهمیه بزرگسال موافقت کنند

  عصر مسجدسلیمان // سرمربی نفت مسجدسلیمان خواستار موافقت مسئولان فدراسیون با افزایش سهمیه بزرگسالان شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ابراهیم اشکش با انتقاد از کاهش سهمیه تعداد بازیکنان بزرگسال در لیگ ی ...

 

عصر مسجدسلیمان // سرمربی نفت مسجدسلیمان خواستار موافقت مسئولان فدراسیون با افزایش سهمیه بزرگسالان شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ابراهیم اشکش با انتقاد از کاهش سهمیه تعداد بازیکنان بزرگسال در لیگ یک ، اظهار داشت: چرا باید به طور یکسان از ۱۹ سهمیه بزرگسال در لیگ‌های برتر، لیگ یک و لیگ دو استفاده کنیم؛ لیگ برتر در ۳۰ هفته، لیگ یک در ۳۴ هفته و لیگ دو در ۲۶ هفته مسابقاتی برگزار می‌شود بنابراین سازمان لیگ باید فرق بین لیگ یک با لیگ برتر را به خوبی درک کرده و رسیدگی کند.

 

اشکش افزود: پراکندگی استان‌ها در لیگ یک بیشتر است و به علت بودجه محدود و کم، مسافت طولانی و طاقت فرسا بین استان‌ها و مهم‌تر از هر چیزی عدم وجود و توانایی رزرو بلیط چارتر برای بعضی از سفرها سبب می‌شود تا مجبور باشیم چند مسافت‌ در یک سفر را با یک یا دو اتوبوس طی کنیم.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: در رقابت‌های لیگ یک نحوه رسیدگی به لحاظ فنی، پزشکی و ریکاوری به علت محدودیت‌های مالی و مادی قراوان ضعیف‌تر انجام می‌شود و از طرفی در لیگ یک چهار هفته باید بیشتر مسابقه داد و این چهار هفته منجر می‌شود رقابت‌ها یک‌ماه بیشتر از مسابقات لیگ برتر ادامه یابد و لیگ تبدیل به یک ماراتن سخت و فرسایشی شود.

 

وی ادامه داد: عدم رسیدگی فنی، پزشکی و ریکاوری به دلیل برخی محدویت‌ها باعث ایجاد اتفاقات زنجیره‌ای می‌شود به عنوان مثال همین محدویت‌ها بازیکنان را با مصدومیت‌های طولانی مدت و بدنبال آن نیز تیم‌ها را با کمبود بازیکن مواجه می‌کند که ایجاد چنین مسائل و مشکلاتی سلامت مسابقات را از هر نظر تحت الشعاع خود قرار می‌دهد‌.

 

اشکش ابراز امیدواری کرد: با توجه به حضور آقایان منصور قنبرزاده و محمدرضا کشوری فرد به عنوان مسئولان ارشد سازمان لیگ که مدیران کاملا فوتبالی و باتجربه هستند نگاه کارشناسانه نسبت به تعداد سهمیه‌های بزرگسال صورت بگیرد و در نهایت ضمن اینکه این معضل بزرگ برای تیم‌ها با اضافه شدن به تعداد سهمیه بازیکنان بزرگسال از بین برود؛ در راستای پویایی، حفظ سلامت و ارتقای کیفیت فنی مسابقات کمک شود.

 

وی افزود: وقتی تمام تیم‌ها موافقت خود را با افزایش تعداد سهمیه بازیکنان بزرگسال اعلام کردند؛ از این رو بهتر است مسئولان محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای بالا بردن سطح کیفی و فنی مسابقات با این خواسته به حق موافقت نمایند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: