پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک موزه کارخانه برق تمبی

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک موزه کارخانه برق تمبی خبر داد . به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان مهندس قباد ناصری با اعلام این خبر اظهار داشت : این پروژه که ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک موزه کارخانه برق تمبی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان مهندس قباد ناصری با اعلام این خبر اظهار داشت : این پروژه که در هفته دولت سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شد در زمینی به مساحت ۸۰۰۰۰ متر مربع در ۲ فاز در حال اجراست .

وی افزود : فاز نخست شامل ترمیم و مرمت محوطه و مجموعه کارخانه برق تمبی بعنوان نخستین کارخانه صنعتی تولید برق حرارتی خاورمیانه و ایران است و فاز دوم نیز شامل احداث مجموعه تفریحی – فرهنگی حاشیه رودخانه تمبی است .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد : این پروژه که توسط مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت طراحی و نظارت می شود با هزینه ای افزون بر ۳۱ میلیارد ریال در حال اجراست و از پیشرفتی ۸۰ درصدی برخوردار است .

مهندس قباد ناصری با عنوان اینکه این پروژه بعنوان بخشی از مجموعه موزه گنجینه نفت در مسجدسلیمان است افزود : با اتمام این پروژه علاوه بر ایجاد یک مجموعه فرهنگی – تفریحی ، تأسیسات قدیمی ترین کارخانه تولید برق خاورمیانه که توسط صنعت نفت ایجاد شد آماده بازدید علاقمندان و گردشگران خواهد بود .

وی با مطلوب خواندن وضعیت اجرایی این پروژه اظهار امیدواری کرد که در نیمه ی دوم سالجاری شاهد افتتاح رسمی این پروژه خواهیم بود .

نام:

ایمیل:

نظر: