استفاده از آب خام علت مسمومیت روستاییان رامهرمز اعلام شد

عصر مسجدسلیمان // رئیس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه مصرف آب آلوده علت مسمومیت اهالی دهستان ابوالفارس رامهرمز اعلام شده، گفت: مردم این منطقه برای تامین نیاز شرب خود به از آب خام چشمه و آب بدون کلر در شبکه، استفاده کر ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه مصرف آب آلوده علت مسمومیت اهالی دهستان ابوالفارس رامهرمز اعلام شده، گفت: مردم این منطقه برای تامین نیاز شرب خود به از آب خام چشمه و آب بدون کلر در شبکه، استفاده کرده و درنتیجه دچار عارضه شده اند.

دکتر شکرالله سلمان زاده اظهار داشت: علت مسمومیت قطعا به علت مصرف آب آلوده بوده به صورتی که مردم به علت بیست ساعت قطعی آب، از آب چشمه استفاده کرده و بعد از وصل شدن چندین ساعت آب بدون کلر وارد شبکه شده است.
وی گفت : با برطرف شدن این مشکل هم اکنون وضعیت نسبتا کنترل شده و تعداد مراجعان تا حد زیادی کاهش یافته است.
فرماندار شهرستان رامهرمز گفت: بر اساس آخرین گزارش تاکنون ۲۱۰ نفر مسموم دهستان ابوالفارس رامهرمز به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.
در حال حاضر ۱۲ نفر در بیمارستان مادر رامهرمز و ۹ نفر در مراکز درمانی اهواز بستری هستند.
بر اساس این گزارش از صبح روز شنبه ۶۵ نفر از اهالی دهستان ابوالفارس رامهرمز از سه روستای شهید رایگانی، ستلون و کبوتری با علاءم اسهال خفیف و تب دچار مسومیت شده و به مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باوج رامهرمز مراجعه کردند..
براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵دهستان ابوالفارس از توابع رامهرمز۲ هزار و ۵۰۳ نفر جمعیت دارد.

نام:

ایمیل:

نظر: