برنامه ریزی دقیق برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان تهیه و اجرایی شود

  عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان به ریاست پیمان مولایی سرپرست فرمانداری و با حضور مدیران شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این ...

 

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان به ریاست پیمان مولایی سرپرست فرمانداری و با حضور مدیران شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این جلسه مولایی بر اجرا و برنامه ریزی دقیق جهت اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان تاکید کرد.

 

سرپرست فرمانداری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجد سلیمان فصل تابستان را بهترین زمان برای تفریح و اوقات فراغت سالم دانش آموزان برشمرد و گفت: کلیه ادارات برنامه های خود را جهت گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان در کارگروه تخصصی ارائه دهند.

 

مولایی موضوع پوشاک مدارس را مهم دانست و گفت: مشکلات بسیاری را والدین دانش آموزان جهت تهیه لباس برای فرزندان خود متحمل شدند که باید تمهیداتی صورت گیرد تا در سال تحصیلی جاری این مسائل حل شوند.

 

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان در ادامه به برگزاری کنکور در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: حضور و موفقیت دانش آموزان در کنکور روزهای آینده را اولویت خانواده آنها و آموزش و پرورش دانست که باید همه دستگاه ها شرایط برگزاری کنکور در فضای سالم و با آرامش را فراهم کنند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان تصریح کرد: کلیه ادارات موظف بر اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش هستند و با اداراتی که مصوبات را اجرا نکنند برخورد خواهد شد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: