آیین کلنگ زنی پروژه خط پایداری گاز شهرستان های مسجدسلیمان و لالی برگزار شد

  عصر مسجدسلیمان // با حضور نادرقلی زری میدانی مدیرعامل شرکت گاز خوزستان ، پیمان مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ، علیرضا ورناصری نماینده مجلس و سایر مدیران ادارات آیین کلنگ زنی پروژه خط پایداری گاز شهرستان های م ...

 

عصر مسجدسلیمان // با حضور نادرقلی زری میدانی مدیرعامل شرکت گاز خوزستان ، پیمان مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ، علیرضا ورناصری نماینده مجلس و سایر مدیران ادارات آیین کلنگ زنی پروژه خط پایداری گاز شهرستان های مسجدسلیمان و لالی برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیمان مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان اظهار داشت : این پروژه گازرسانی، از روستای گاوداران تا دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان به طول ۲۲/۶ کیلومتر با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان طی بازه زمانی یک ساله اجرا خواهد شد که حدود ۲۷ میلیارد تومان از این مبلغ هزینه اجرای پروژه توسط پیمانکار و ۴۸ میلیارد دیگر توسط شرکت گاز استان صرف خریداری لوله ها و سایر تجهیزات شده است .

 

وی اضافه کرد : با اجرای این پروژه گاز شهرستان مسجدسلیمان و روستاهای اطراف پایدار خواهد شد چرا که این شبکه به گاز سراسری کشور متصل خواهد شد و در مواقعی که پالایشگاه گاز مسجدسلیمان نیاز به تعمیرات داشته باشد قطعا به پایداری گاز شهرستان کمک خواهد کرد.

 

مولایی افزود : میزان پوشش گازرسانی در سطح شهرستان مسجدسلیمان ۹۹٪ و این میزان در روستاها ۶۵٪ میباشد.

 

در ادامه علیرضا ورناصری نماینده مجلس بیان داشت : در ابتدای دوره خدمتگزاری بنده ، ضریب گازرسانی ۴ شهرستان حوزه انتخابیه بین ۶۰ تا ۶۵٪ در سطح شهرها و ۳۴٪ در روستاها بوده است که این آمار نسبت به میانگین استان بسیار پایین بوده است و با پروژه های اجرا شده طی ۳ سال اخیر، هم اکنون این آمار نزدیک به میانگین استانی رسیده است.

 

وی در ادامه گفت : در حال حاضر ۷۰٪ پروژه های گازرسانی استان خوزستان در ۴ شهرستان حوزه انتخابیه در حال اجرا میباشد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: