ضاربان نیروی حفاظت منابع طبیعی اندیکا دستگیر شدند

  عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیکا از دستگیری ضاربان نیروی حفاظت این مجموعه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، علیرضا احمدی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : نیروهای ی ...

 

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیکا از دستگیری ضاربان نیروی حفاظت این مجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، علیرضا احمدی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیکا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ در حال ماموریت به منطقه تازه بودند که ساعت ۴ بعدظهر در طول مسیر به باند قاچاق حامل گیاهان دارویی موسیر برخورد نمودند.

وی ادامه داد : قاچاقچیان به نیروهای یگان حفاظت حمله ور و باعث زخمی شدن یکی از آنها شدند ، مصدوم در حالی که دارای خونریزی شدید بود پس از انتقال به محل مناسب با همکاری اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال و تحت درمان قرار گرفت که هم اکنون حال عمومی نیروی یگان حفاظت رو به بهبود است.

احمدی اضافه کرد : بلافاصله موضوع به دادستان شهرستان اطلاع داده شد که ایشان دستور فوری و ویژه جهت رسیدگی به آن را صادر نمود که در نتیجه توسط نیروی انتظامی ضاربان کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند و در حال حاضر پرونده قضایی آنها تحت پیگیری قرار گرفته است

وی در خاتمه گفت : جا دارد از دادستان محترم اندیکا و نیروی انتظامی که در دستگیری این مجرمین نقش ویژه ای داشتند، تقدیر و تشکر نماییم.

نام:

ایمیل:

نظر: