حضور سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران ادارات در منطقه بی بیان

عصر مسجدسلیمان // پیمان مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه شهردار ، اعضا شورای شهر و جمعی از روسای ادارات شهرستان به منظور بررسی مشکلات منطقه بی بیان ، با حضور در مسجد امام رضا (ع) با اهالی این منطقه دیدار و به ...

عصر مسجدسلیمان // پیمان مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه شهردار ، اعضا شورای شهر و جمعی از روسای ادارات شهرستان به منظور بررسی مشکلات منطقه بی بیان ، با حضور در مسجد امام رضا (ع) با اهالی این منطقه دیدار و به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،در ابتدای این نشست حجت الاسلام علی نژاد امام جماعت مسجد امام رضا (ع) ، ابراهیم شهنی از فرهنگیان بازنشسته و آرش حافظی از کنشگران اجتماعی به بیان مهمترین مشکلات و دغدغه های منطقه بی بیان از قبیل : تعیین تکلیف پارک موزه نفت و مجموعه ورزشی کارگران، آسفالت معابر، تکمیل پروژه های نیمه کاره عمرانی ، ساماندهی سگهای بلاصاحب ، زمان محدود آبرسانی، احداث پاسگاه نیروی انتظامی، آنتن دهی نامناسب تلفن همراه و اینترنت، توجه به مقوله ورزش و ارائه امکانات مناسب و … پرداختند و خواستار رفع این معضلات شدند.

در ادامه این نشست سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان اظهار داشت : منطقه بی بیان بعنوان یکی از مناطق پرجمعیت شهرستان، به واسطه قدمت آن و همچنین عدم ارائه خدمات مناسب طی سالیان گذشته، مورد توجه ویژه مدیران فعلی شهرستان قرار دارد.

وی افزود : از زمان آغاز مسئولیت بنده در سنگر جدید خدمت رسانی به مردم، برنامه ریزی های مدونی در چندین محور همچون : فرهنگ، آموزش، عمران، ورزش و اشتغال صورت گرفت که امیدواریم با اجرایی شدن این برنامه ها ، خدمات قابل توجهی را به مردم شریف مسجدسلیمان ارائه دهیم.

وی افزود : در بحث گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان تنها چند نقطه باقیمانده است که با تکمیل آن نقاط توسط پیمانکار گازرسانی باید گفت بحث گازرسانی به تمام نقاط شهرستان مسجدسلیمان به پایان خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان مسجدسلیمان اضافه کرد : پروژه دیگر گازرسانی از مسیر دانشگاه آزاد به هفت شهیدان به طول ۲۲ کیلومتر است که با اجرای این پروژه ، گاز مسجدسلیمان به شبکه سراسری گاز کشور در دزفول متصل خواهد شد و در صورت قطعی پالایشگاه گاز مسجدسلیمان، گاز مورد نیاز شهرستان از سمت دزفول تزریق خواهد شد. همچنین پروژه گازرسانی از مناطق لهبری و گلیخون تا بتوند به طول ۷۵ کیلومتر در مرحله مناقصه بوده و اجرای آن از تیرماه آغاز خواهد شد که با اجرای این پروژه تمامی روستاهای حد فاصل این مناطق تحت پوشش گازرسانی قرار خواهند گرفت.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد : در ارتباط با آبرسانی، ۳ پروژه باید در مسجدسلیمان اجرا شود پروژه آبرسانی از منطقه نفتک تا دره اشکفت تقریبا لوله گذاری آن به اتمام رسید همچنین پروژه آبرسانی منطقه کلگه و مرادآباد نیز تمام شد اما باید لوله های قدیمی تعویض و انشعابات پلی اتیلنی جایگزین شوند. همچنین تعمیر و بهسازی مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی تل بزان در دستور کار قرار دارد که به زودی پیمانکار آن مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز می گردد که با اجرای آن در صورت تعمیر تلمبه خانه سدگدار، مردم با مشکل بی آبی و یا کم آبی مواجه نخواهند شد.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان افزود : جهت اجرای طرح جامع فاضلاب شهرستان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه تعریف شده که ۴ پیمانکار اجرای آن را بر عهده دارند و هم اکنون این پروژه در منطقه بی بیان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حال اجرا میباشد.

مولایی اضافه کرد : در بحث بهداشت و درمان پروژه احداث بیمارستان نفت با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان در حال اجرا و ساختمان اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن قدیم نیز آماده افتتاح میباشد.

وی افزود : در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری اقدامات خوبی در منطقه بی بیان در حال انجام است که شامل : تعریض مسیر دسترسی گلف به بی بیان با اعتبار ۸ میلیارد تومان، تعریض جاده نمره هشت با اعتبار ۵ میلیارد، احداث ساختمان آتش نشانی بی بیان با اعتبار ۶ میلیارد، پروژه پارک شادی با اعتبار ۶ میلیارد تومان ، پارک نمره ۹، زمین چمن مصنوعی میباشد که با تکمیل آنها قطعا شاهد رشد و توسعه چشمگیری منطقه خواهیم بود

سرپرست فرمانداری تصریح کرد : جهت تکمیل پارک موزه نفت بیش از ۲۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شده که پیمانکار آن مشخص و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مولایی یادآور شد : چندین رشته جدید به رشته های دانشگاه پیام نور اضافه شده است  که قطعا در غنی شدن این مجموعه تاثیر بسزایی دارد.

وی در پایان سخنان خود گفت : دغدغه اصلی مدیریت شهری بحث اشتغال جوانان است که این معضل اجتماعی را بعنوان چالشی بزرگ باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار داد از این رو میطلبد همه مدیران ادارات شهرستان بدون هرگونه تنش و در نهایت همکاری و هم افزایی تلاش کنند تا ضمن گره گشایی مشکلات مردم ، در ارائه خدمات و تسهیلات جهت کارآفرینی و اشتغالزایی از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

در خاتمه این نشست سرپرست فرمانداری با حضور در سالن کشتی منطقه بی بیان ، در دیدار با ورزشکاران این مجموعه ورزشی مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: