عملیات نصب و پیش راه اندازی پمپ نفت با موفقیت انجام شد

عصر مسجدسلیمان // با همت کارکنان اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات نصب و پیش راه اندازی یک دستگاه پمپ جدید ارسال نفت با موفقیت انجام شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، رییس اداره ...

عصر مسجدسلیمان // با همت کارکنان اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات نصب و پیش راه اندازی یک دستگاه پمپ جدید ارسال نفت با موفقیت انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، رییس اداره نگهداری و تعمیرات با اعلام این خبر افزود : عملیات نصب این الکتروپمپ که می بایست نفت تولیدی از چاه ها را پس از جمع آوری در واحد spu لالی به واحد دیگری ارسال نماید در نیمه دوم فروردین ماه آغاز گردید .

مهراب حسنوند افزود : عملیات نصب این پمپ با حضور کارشناسان برق،مکانیک و ابزار دقیق بخش های تعمیرات اساسی و تعمیرات بخش مرکزی این اداره و صرف ۱۶۵۰ نفر ساعت تلاش بی وقفه طی روزهای گذشته انجام شد .

وی افزود: عملیات آزمایش این الکتروپمپ با رعایت کلیه استانداردها ، نکات ایمنی و انجام ازمایش های فنی نظیر آلتراسونیک،هیدرواستاتیک انجام و با موفقیت به اتمام رسید .

وی خاطر نشان کرد : انجام این عملیات موجب شد تا در هزینه های عملیاتی و تعمیراتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به میزان ۰۰۰ر۰۰۰ر۱۵ ریال صرفه جویی حاصل شود .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: