کلنگ ساخت اولین خانه جوان شهرستان مسجدسلیمان بر زمین زده شد

  عصر مسجدسلیمان // همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر کلنگ ساخت اولین خانه جوان شهرستان مسجدسلیمان بر زمین زده شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، شهروز بهامیریان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدس ...

 

عصر مسجدسلیمان // همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر کلنگ ساخت اولین خانه جوان شهرستان مسجدسلیمان بر زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، شهروز بهامیریان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان در این خصوص گفت: این پروژه با بودجه اولیه ۲۰میلیارد ریال با زیربنای ۵۶۰متر شامل سایت اداری، کتابخانه و سالن اجتماعات در منطقه چهاربیشه احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: دیگر پروژه هایی که در کنار این پروژه ساخت آن آغازخواهد شد بازسازی و تجهیز خانه بوکس، روشنایی محوطه ورزشگاه شهید بهزادی نیا، تکمیل خانه سریداری مجموعه ورزشی شهید بهزادی نیا، تجهیز و راه اندازی خانه رزمی شهید قنبری می باشد. وی بودجه در نظر گرفته شده برای این پروژه ها را ۲۵میلیاد ریال اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان همچنین برنامه های اداره ورزش و جوانان را همزمان با گرامی داشت سوم خرداد اعلام کرد و گفت: زیارت قبور شهدای ورزشکار شهید سیف اله جانبازی و شهید محمد جمالپور که این دو شهید گرانقدر در عملیات آزادسازی خرمشهر به درج رفیع شهادت نایل آمدند ، همچنین دیدار با خانواده معظم آنها و دیدار با پیشکسوتان ورزش مجید اشرفی و علی اکبر مبارزاده که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز هستند، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی، برگزاری جشنواره ورزشی در رشته های فوتبال روی میز، دارت از جمله برنامه انجام شده این اداره بوده است.

بهامیریان در پایان از مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان جهت همکاری و حمایت از اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: