همان طور که وقتی یک کارخانه ای ساخته می شود مضرات زیست محیطی اش برای مردم منطقه است قطعاً اولویت اشتغال نیز با جوانان همان منطقه خواهد بود

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و آغاز هفته کرامت گفت: فاطمه معصومه(س) همواره به عنوان یک الگوی تمام ع ...

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و آغاز هفته کرامت گفت: فاطمه معصومه(س) همواره به عنوان یک الگوی تمام عیار برای دختران و جامعه زنان شناخته می‌شود و باید تمامی افراد توجه خاصی به ویژگی‌های عبادی، سیاسی، اخلاقی، علمی و… این بانوی بزرگوار داشته باشند.

وی ادامه داد: نامگذاری این روز به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است. بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت نیز گفت: در حال حاضر پیری جمعیت به یک تهدید بزرگ برای کشور ما تبدیل شده است و اگر به آن توجه نشود ایران به جایی خواهد رسید که در مسیر رشد با مشکل مواجه می‌شود. امروز نباید مسائلی همچون اقتصاد و معیشت به بهانه‌ای برای نداشتن فرزند تبدیل شوند البته دولت نیز باید شرایط اشتغال و اقتصاد را برای مردم خصوصا جوانان فراهم و قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را به خوبی اجرا کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر، نمونه بارز حماسه‌ای بزرگ است که نشان داد ملت شریف ایران چگونه در مقابل بزرگ ترین لشکرکشی صدام به ایران ایستادند و اجازه ندادند، حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

وی با اشاره به این که این روز را روز مقاومت و پیروزی نامگذاری کرده اند گفت: با آزادسازی خرمشهر ظهور ایران به عنوان قدرت منطقه ای تثبیت شد که هنوز هم ادامه دارد…

سید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر تعدادی از مسئولان لشکری و کشوری به شهرستان مسجدسلیمان گفت: جلسات مختلفی در هفته گذشت با حضور مسئولان مختلف کشوری و لشکری برگزار شد که امیدوار مدست آوردهای خوبی برای مردم داشته باشد.

امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: بحث مستند کردن و آزاد سازی بخشی از زمین ها که در اختیار ارتش است می تواند بسیاری از مشکلات چندین ساله مردم که سال هاست بلاتکلیف مانده بودند را مرتفع سازد. وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: هنوز مشکل بعضی از کارگران اخراجی در بعضی شرکت ها ادامه دارد.این مشکل باید زودتر حل و اولویت نیروهای بومی در نظر گرفته شود.

امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: همان طور که وقتی یک شرکت یا کارخانه ای ساخته می شود مضرات زیست محیطی اش برای مردم منطقه است قطعاً اولویت اشتغال نیز با جوانان همان خواهد بود که امیدوارم مسئولین شهرستان و استان به جد این موضوع را پیگیری نمایند…

نام:

ایمیل:

نظر: